La concessionària està oferint “classes personalitzades” i aplicant una anomenada quota “Premium”, sense tindre cobertura legal per poder cobrar-les.

El darrer mes de juliol, l’ajuntament de Llíria va pretendre modificar el contracte i l’ordenança fiscal reguladora dels preus de la piscina coberta. Una modificació que està sense resoldre davant els dubtes administratius i legals que han sorgit en la gestió dels serveis que s’ofereixen i els preus que recull l’actual ordenança fiscal.

Segons el portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, la coalició va presentar un recurs davant la modificació del contracte, així com un requeriment a l’ajuntament on es reclamava  que l’empresa concessionària de la piscina municipal coberta informara des de quan estan aplicant-se este tipus de tarifes, que no estan incloses en el contracte i en l’ordenança fiscal i quins preus s’han estat cobrant des de que va tindre atorgada la condició de concessionària municipal. Ja que no hi ha una correspondència ajustada a dret entre els serveis que s’ofereixen i el que legalment està aprovat per poder cobrar les quotes.

Per a Garcia, l’empresa concessionària podria estar incorrent en una infracció de la legalitat si està cobrant als usuaris serveis dels quals no te una habilitació municipal per poder ingressar eixes quotes. Extrem que podien desconèixer els usuaris i estar pagant-les sense saber-ho.

Des de que Compromís va presentar en el mes de juliol el requeriment a l’ajuntament per a que investigarà si l’empresa està complint la legalitat i allò que es va acordar en l’aprovació de la concessió, l’equip de govern del PP encara no ha donat cap resposta, ni en les comissions informatives de setembre ni en les del mes d’octubre. Mentrestant, la concessionària continua com si no pasara res i oferent serveis que no tenen encaix amb l’actual ordenança fiscal, com són els de les classes personalitzades i l’anomenada “quota premium”. Conceptes que no estan hui per hui recollits en l’ordenança que regula els preus de la piscina coberta.

El portaveu de Compromís reclama transparència als gestors municipals i que no es deixe passar ni un dia més sense donar una resposta legal i administrativa a esta situació anòmala que està prolongant-se en el temps. Al mateix temps que l’ajuntament faça un advertiment als usuaris de la piscina coberta de quins són els preus que actualment es poden cobrar per a que no hi haja confusió.

LA PISCINA CUBIERTA DE LLÍRIA OFRECE Y COBRA SERVICIOS QUE NO RECOGE LA ORDENANZA FISCAL

La concesionaria está ofreciendo “clases personalizadas” y aplicando una llamada cuota “Premium”, sin tener cobertura legal para poder cobrarlas.

El último mes de julio, el ayuntamiento de Llíria pretendió modificar el contrato y la ordenanza fiscal reguladora de los precios de la piscina cubierta. Una modificación que está sin resolver ante las dudas administrativas y legales que han surgido en la gestión de los servicios que se ofrecen y los precios que recoge la actual ordenanza fiscal.

Según el portavoz de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, la coalición presentó un recurso ante la modificación del contrato, así como un requerimiento al ayuntamiento donde se reclamaba que la empresa concesionaria de la piscina municipal cubierta informara desde cuando están aplicándose este tipo de tarifas, que no están incluidas en el contrato y en la ordenanza fiscal y cuyos precios se han ido cobrando desde que tuvo otorgada la condición de concesionaria municipal. Dado que no hay una correspondencia ajustada a derecho entre los servicios que se ofrecen y lo que legalmente está aprobado para poder cobrar las cuotas.

Para Garcia, la empresa concesionaria podría estar incurriendo en una infracción de la legalidad si está cobrando a los usuarios servicios de los cuales no tiene una habilitación municipal para poder ingresar esas cuotas. Extremo que podían desconocer los usuarios y estar pagándolas sin saberlo.

Desde que Compromís presentó en el mes de julio el requerimiento al ayuntamiento para que investigará si la empresa está cumpliendo la legalidad y aquello que se acordó en la aprobación de la concesión, el equipo de gobierno del PP todavía no ha dado ninguna respuesta, ni en las comisiones informativas de septiembre ni en las del mes de octubre. Mientras tanto, la concesionaria continúa como si no pasara nada y ofrece servicios que no tienen encaje con la actual ordenanza fiscal, como son los de las clases personalizadas y la llamada “cuota premium”. Conceptos que no están hoy por hoy recogidos en la ordenanza que regula los precios de la piscina cubierta.

El portavoz de Compromís reclama transparencia a los gestores municipales y que no se deje pasar ni un día más sin dar una respuesta legal y administrativa a esta situación anómala que está prolongándose en el tiempo. Al mismo tiempo que el ayuntamiento haga una advertencia a los usuarios de la piscina cubierta de cuáles son los precios que actualmente se pueden cobrar para que no haya confusión.