El Ple de l’ajuntament ratificarà l’acord del dictamen adoptat pels grups municipals en la Comissió d’Hisenda.

Des del Grup Municipal de Compromís es va proposar a la Comissió d’hisenda la possibilitat d’utilitzar la partida de 6.000 euros que el consistori te consignada en els pressupostos municipals de 2013 per a este tipus de catàstrofes.

Ahir dijous, amb la unanimitat de tots els grups amb representació en l’ajuntament de Llíria s’aprovava el dictamen que es ratificarà en el pròxim Ple ordinari per articular els mecanismes administratius necessaris i fer arribar aquesta ajuda de 6.000 euros d’emergència humanitària consignada als pressupostos municipals de Llíria de 2013, a través de les entitats o organismes que corresponga, als afectats pel tifó Haiyan a Filipines, facultant al Sr. Alcalde per tramitar-la.

LLÍRIA APRUEBA UNA AYUDA DE EMERGENCIA HUMANITARIA DE 6.000 EUROS PARA FILIPINAS.

El Pleno del ayuntamiento ratificará el dictamen adoptado por los grupos municipales en la Comisión de Hacienda.

Desde el Grupo Municipal de Compromís se propuso a la Comisión de hacienda la posibilidad de utilizar la partida de 6.000 euros que el consistorio tiene consignada en los presupuestos municipales de 2013 para este tipo de catástrofes.

Ayer jueves, con la unanimidad de todos los grupos con representación en el ayuntamiento de Llíria se aprobava el dictamen que se ratificará en el próximo Pleno ordinario para articular los mecanismos administrativos necesarios para hacer llegar esta ayuda de 6.000 euros de emergencia humanitaria consignada en los presupuestos municipales de Llíria de 2013, a través de las entidades u organismos que corresponda, a los afectados por el tifón Haiyan en Filipinas, facultando al Sr. Alcalde para tramitarla.