Es demana la continuïtat de l’arbratge i enllumenat públic que hi ha en el tram inicial del carrer.

Des del Grup Municipal de Compromís, el seu portaveu, Paco Garcia Latorre, va proposar en el Ple de l’Ajuntament que, davant l’eliminació de l’arbratge que hi havia en el tram del carrer de Sant Vicent, entre Duc de Llíria i el Col·legi Francisco Llopis, es fera una nova reordenació de les noves plantacions d’arbres i de l’enllumenat per tal de continuar amb la trama urbana i comercial d’esta via principal de la localitat.

Per a Garcia, és important que per part de l’ajuntament es faça una actuació en la que s’instal·len les lluminàries que hi ha en la primera part del carrer de Sant Vicent i es dote d’un nou arbratge que no distorsiones la trama urbanística i siguen compatibles amb l’edificació i zona comercial d’este carrer neuràlgic de Llíria.

Amb esta mesura que proposa el grup de Compromís s’ajudaria a millorar l’atractiu comercial de la zona i serviria per dinamitzar un carrer potencialment bo per a la implantació de negocis, botigues i establiments de restauració.

COMPROMIS PROPONE CONTINUAR LA TRAMA COMERCIAL EN LA CALLE SAN VICENTE DE LLÍRIA

Se pide la continuidad del arbolado y alumbrado público que hay en el tramo inicial de la calle.

Desde el Grupo Municipal de Compromís, su portavoz, Paco Garcia Latorre, propuso en el Pleno del Ayuntamiento que, ante la eliminación del arbolado que había en el tramo de la calle de San Vicente, entre Duque de Llíria y el Colegio Francisco Llopis, se hiciera una nueva reordenación de las nuevas plantaciones de árboles y del alumbrado para continuar con la trama urbana y comercial de esta vía principal de la localidad.

Para Garcia, es importante que por parte del ayuntamiento se haga una actuación en la que se instalen las luminarias que hay en la primera parte de la calle de San Vicente y se dote de un nuevo arbolado que no distorsionas la trama urbanística y sean compatibles con la edificación y zona comercial de esta calle neurálgica de Llíria.

Con esta medida que propone el grupo de Compromís se ayudaría a mejorar el atractivo comercial de la zona y serviría para dinamizar una calle potencialmente buena para la implantación de negocios, tiendas y establecimientos de restauración.