García: “El gestors del PP en el Consorci ajornen girar els rebuts de la taxa de reciclatge de fem a passar les eleccions europees per amagar el nou augment a la ciutadania”.

Els rebut per a Llíria superarà els 102 euros este any, tot i reciclar cada any més fem.

La manipulació dels gestors del Consorci Valencia Interior (CVI), sota les ordres dels alcaldes del PP que el representen és cada dia més indignant. No sols es dediquen a pujar el preu de la taxa any rere any, sinó que a més, utilitzen l’administració per als seus interessos. En este cas, amagant l’acord de pujada del rebut en 2014 i girar el seu cobrament després de les eleccions Europees, amb l’objectiu de que no els afecte en els resultats electorals la mala imatge que estan donant en la gestió d’este servei.

Compromís denuncia per sèptim any consecutiu l’augment desmesurat de la taxa de tractament i valorització del fem que el Consorci Valencia Interior (CVI), dirigit pel PP està aplicant als contribuents. En el cas de la capital del Camp de Túria, dels 43 euros inicials de l’any 2008, hem passat a més de 102 euros que tindrem que pagar els usuaris de Llíria en 2014. Més del doble.

Per al portaveu de Compromís per Llíria i del Camp de Túria, Paco Garcia Latorre, l’engany i poca serietat del CVI en matèria de recaptació ratlla l’insult a la intel·ligència dels contribuents, que veuen com any rere any els rebuts venen engreixant-se mentre que el fem que es diposita en la planta per al tractament és inferior i el volum de reciclatge en origen augmenta.

Segons García, el darrer 14 d’abril es va celebrar l’última Assemblea del CVI, on va acordar les bases de càlcul de la taxa per a 2014, així com pagar tots els sobre costos que ha suposat la construcció de les plantes de tractament i reciclatge. Xifres que han servit per a calcular el nou rebut de 2014 i que el PP manté amagades fins a que pasen les eleccions del pròxim diumenge 25 de maig.

Esta és la política rastrera i de poca vergonya que el PP valencià aplica en una institució, com és el Govern del CVI, manipulant i ajornant al seu interès les dades de cobrament del rebut de la taxa per preservar els seus interessos partidistes, ja que saben la mala imatge i descontent que este pagament està causant en la ciutadania de les comarques del Camp de Túria, Serrans, Racó d’Ademús, Foia Bunyol i Requena-Utiel.

Compromís denuncia que l’augment de la taxa en 2014 suposarà una pujada mitjana de 6 euros per contribuent, mentre el PP continua engreixant i  consolidant el sou de 42 mil euros del Gerent del CVI, els 32  mil euros del President i Alcalde del PP en Loriguilla i els 83 mil euros destinats a personal eventual, gratificacions i seguretat social.

EL PP MANIPULA EL COBRO DE LA TASA DEL CVI QUE VUELVE A SUBIR EN 2014

• García: “Los gestores del PP en el Consorcio aplazan girar los recibos de la tasa de reciclaje de basuras a pasar las elecciones europeas para esconder el nuevo aumento a la ciudadanía”.

• El recibo para Llíria superará los 102 euros este año, a pesar de reciclar cada año más residuos.

La manipulación de los gestores del Consorcio Valencia Interior (CVI), bajo las órdenes de los alcaldes del PP que lo representan es cada día más indignante. No sólo se dedican a subir el precio de la tasa año tras año, sino que además, utilizan la administración para sus intereses. En este caso, escondiendo el acuerdo de subida del recibo en 2014 y girar su cobro después de las elecciones Europeas, con el objetivo de que no les afecte en los resultados electorales la mala imagen que están dando en la gestión de este servicio.

Compromís denuncia por séptimo año consecutivo el aumento desmesurado de la tasa de tratamiento y valorización de la basura que el Consorcio Valencia Interior (CVI), dirigido por el PP, está aplicando a los contribuyentes. En el caso de la capital del Camp de Túria, de los 43 euros iniciales del año 2008, hemos pasado a más de 102 euros que tendremos que pagar los usuarios de Llíria en 2014. Más del doble.

Para el portavoz de Compromís per Llíria y del Camp de Túria, Paco Garcia Latorre, el engaño y poca seriedad del CVI en materia de recaudación tacha el insulto a la inteligencia de los contribuyentes, que ven como año tras año los recibos vienen engordándose mientras que la basura que se deposita en la planta para el tratamiento es inferior y el volumen de reciclaje en origen aumenta.

Según García, el 14 de abril pasado se celebró la última Asamblea del CVI, donde acordó las bases de cálculo de la tasa para 2014, así como pagar todos los sobre costes que ha supuesto la construcción de las plantas de tratamiento y reciclaje. Cifras que han servido para calcular el nuevo recibo de 2014 y que el PP mantiene escondido hasta que pasen las elecciones del próximo domingo 25 de mayo.

Esta es la política rastrera y de poca vergüenza que el PP valenciano aplica en una institución, como es el Gobierno del CVI, manipulando y aplazando a su interés los datos de cobro del recibo de la tasa para preservar sus intereses partidistas, dado que saben la mala imagen y descontento que este pago está causando en la ciudadanía de las comarcas del Camp de Túria, Serranos, Rincón de Ademuz, Hoya Buñol y Requena-Utiel.

Compromís denuncia que el aumento de la tasa en 2014 supondrá una subida media de 6 euros por contribuyente, mientras el PP continúa engordando y consolidando el sueldo de 42 mil euros del Gerente del CVI, los 32 mil euros del Presidente y Alcalde del PP en Loriguilla y los 83 mil euros destinados a personal eventual, gratificaciones y seguridad social.