El grup municipal de Compromís va proposar a l’abril de 2012 la seua construcció i en el ple de juliol de 2014 per fi s’ha aprovat la seua execució a través d’una subvenció de la Diputació de València”.

Amb aquesta mesura, apunta el portaveu de Compromís, Paco García Latorre, s’aconsegueixen dos objectius: Primer eliminar la depuradora amb els problemes que genera tècnics i de mals olors, i en segon, que es deixe de pagar la taxa de clavegueram tan elevada que havia aprovat l’ajuntament per a aquests últims anys.

Cal recordar les reiterades denúncies fetes pels veïns davant l’ajuntament sobre el mal funcionament de la depuradora que hi ha actualment en servei i els abocaments que es produïen, amb les consegüents males olors. Fet que va provocar conseqüentment la redacció del projecte de construcció de l’Estació de Bombeig en 2011, i que tres anys després pot fer-se realitat.

Segons el regidor de Compromís, les obres tindran un cost de 180 mil euros, les quals seran finançades per la Diputació de València en dues anualitats: En 2014, 108 mil euros i en 2015, 72 mil euros.

El conveni aprovat per unanimitat de tots els grups de l’ajuntament recull el compromís municipal de redactar i aprovar el projecte d’execució de les obres, així com la seua licitació i execució. Fet que possibilitarà que en pocs mesos es puguen iniciar les obres.

García apunta que, inicialment el projecte de l’Estació de Bombeig va ser valorat pel consistori en uns 325 mil euros, cost que al final s’ha vist minorat per haver eliminat part del traçat de conduccions, en connectar les canonades en un punt més proper a la urbanització Vall de Llíria, així com haver introduït altres canvis tècnics que han reduït el seu cost inicial.

Des de Compromís volem felicitar als veïns de la Vall de Llíria per aquesta subvenció que ha concedit la Diputació de València i que possibilitarà la inversió a realitzar, la qual havia estat reclamada i reivindicada durant anys per les diverses associacions de veïns d’aquesta urbanització de Llíria i que ara serà una realitat en breu.

NOTICIA RELACIONADA:

http://www.elperiodicodeaqui.com/noticia/LLIRIA–Camp-de-Turia–Compromis-reclama-la-ejecucion-urgent/19775

EL AYUNTAMIENTO DA LUZ VERDE A LA PROPUESTA DE COMPROMÍS PARA CONSTRUIR ESTACIÓN DE BOMBEO EN LA VALL DE LLÍRIA

El grupo municipal de Compromís propuso en abril de 2012 su construcción y en el pleno de julio de 2014 por fin se ha aprobado su ejecución a través de una subvención de la Diputación de Valencia”.

Con esta medida, apunta el portavoz de Compromís, Paco García Latorre, se consiguen dos objetivos: Primero eliminar la depuradora con los problemas que genera técnicos y de malos olores, y en segundo, que se deje de pagar la tasa de alcantarillado tan elevada que había aprobado el ayuntamiento para estos últimos años.

Cabe recordar las reiteradas denuncias hechas por los vecinos ante el ayuntamiento sobre el mal funcionamiento de la depuradora que hay actualmente en servicio y los vertidos que se producían, con los consiguientes malos olores. Hecho que provocó consecuentemente la redacción del proyecto de construcción de la Estación de Bombeo en 2011, la cual tres años después puede hacerse realidad.

Según el concejal de Compromís, las obras tendrán un coste de 180 mil euros, las cuales serán financiadas por la Diputación de Valencia en dos anualidades: En 2014, 108 mil euros y en 2015, 72 mil euros.

El convenio aprobado por unanimidad de todos los grupos del ayuntamiento recoge el compromiso municipal de redactar y aprobar el proyecto de ejecución de las obras, así como su licitación y ejecución. Hecho que posibilitará que en pocos meses se puedan iniciar las obras.

García apunta que, inicialmente el proyecto de la Estación de Bombeo fue valorado por el consistorio en unos 325 mil euros, coste que al final se ha visto minorado por haber eliminado parte del trazado de conducciones, al conectar las tuberías en un punto más cercano a la urbanización Vall de Llíria, así como haber introducido otros cambios técnicos que han reducido su coste inicial.

Desde Compromís queremos felicitar a los vecinos de La Vall de Llíria por esta subvención que ha concedido la Diputación de Valencia y que posibilitará la inversión a realizar, la cual había sido reclamada y reivindicada durante años por las diversas asociaciones de vecinos de esta urbanización de Llíria y que ahora será una realidad en breve.

NOTICIA RELACIONADA:

http://www.elperiodicodeaqui.com/noticia/LLIRIA–Camp-de-Turia–Compromis-reclama-la-ejecucion-urgent/19775