Oltra: “El PP no te res planificat fins 2016 i no hi ha cap línia de transport que done servei a l’hospital de Llíria”.

El PP va votar en contra de la proposta de Compromís de dotar d’un servei de transport públic urbà per donar servei als futurs usuaris de l’extensió hospitalària de l’Arnau de Vilanova a Llíria.

La diputada i co portaveu de compromís, Mónica Oltra, va elevar esta proposta a la Comissió d’Infraestructures de Les corts Valencianes fa unes setmanes davant l’enèsim anunci de possible apertura d’esta infraestructura a principi de 2015 (novament cara a eleccions).

Segons Oltra, la resposta del PP de que no hi ha previst cap servei públic de transport per part del Consell fins a un any després (2016), “es una mostra de la irresponsabilitat política i manipulació electoralista en la que treballa el PP al País Valencià”, ja que “es una burla als contribuents i potencials usuaris d’este servei sanitari que tindran un tractament de segona per no disposar de cap línia regular de transport públic com tenen tots els hospital valencians”.

El PP apunta la Diputada de Compromís, ha situat este edifici en mig del no res, a més de 3 quilòmetres del casc urbà, i ara, a més de no posar cap mitjà de transport, te la cara dura de demanar que siga l’ajuntament de Llíria el que pague en solitari un bus urbà que connecte l’extensió hospitalària amb el bus i tren comarcal. Ja no han tingut prou en que el consistori edetà els regalara els terrenys, l’obra d’urbanització i la electrificació, amb un cost proper als 5 milions d’euros, que ara no volen ni col·laborar en el finançament d’este servei urbà que tindrà que costejar novament els veïns de Llíria per a tota la comarca, quan es una competència directa de la Generalitat.

Oltra considera un desgovern i una nova “pífia” dels populars el no haver previst en el Pla de Gestió d’este nou centre hospitalari la dotació de transport públic, ja que hi ha poblacions que disten del mateix més de 50 quilòmetres (com les dels Serrans), i d’altres poblacions que es queden despenjades dels serveis regulars de bus i metro, com són Marines i Olocau. Un despropòsit que ara tindran que pagar els veïns i també l’ajuntament de Llíria.

EL PP DEJA SIN TRANSPORTE PÚBLICO LA EXT-HOSPITALARIA DE LLÍRIA Y QUIERE QUE LO PAGUE EL AYUNTAMIENTO

Oltra: “El PP no tiene nada planificado hasta 2016 y no hay ninguna línea de transporte que de servicio al hospital de Llíria”.

El PP votó en contra de la propuesta de Compromís de dotar de un servicio de transporte público urbano para dar servicio a los futuros usuarios de la extensión hospitalaria de Arnau de Vilanova en Llíria.

La diputada y co portavoz de compromiso, Mónica *Oltra, elevó esta propuesta a la Comisión de Infraestructuras de Las cortes Valencianas hace unas semanas ante el enésimo anuncio de la posible apertura de esta infraestructura a principio de 2015 (nuevamente de cara a elecciones).

Según Oltra, la respuesta del PP de que no ha previsto ningún servicio público de transporte por parte del Consell hasta un año después (2016), “es una muestra de la irresponsabilidad política y manipulación electoralista en la que trabaja el PP en el País Valenciano”, ya que “es una burla a los contribuyentes y potenciales usuarios de este servicio sanitario que tendrán un tratamiento de segunda por no disponer de ninguna línea regular de transporte público como tienen todos los hospitales valencianos”. El PP, apunta la Diputada de Compromís, ha situado este edificio en medio del nada, a más de 3 kilómetros del casco urbano, y ahora, además de no poner ningún medio de transporte, tiene la cara dura de pedir que sea el ayuntamiento de Llíria el que pago en solitario un bus urbano que conecte la extensión hospitalaria con el bus y tren comarcal. Ya no han tenido bastante con que el consistorio edetano les regalara los terrenos, la obra de urbanización y la electrificación, con un coste cercano a los 5 millones de euros, que ahora no quieren ni colaborar en la financiación de este servicio urbano que tendrá que costear nuevamente los vecinos de Llíria para toda la comarca, cuando es una competencia directa de la Generalitat.

Oltra considera un desgobierno y una nueva “pifia” de los populares el no haber previsto en el Plan de Gestión de este nuevo centro hospitalario la dotación de transporte público, dado que hay poblaciones que distan del mismo más de 50 kilómetros (como las de los Serranos), y otras poblaciones que se quedan descolgadas de los servicios regulares de bus y metro, como son Marines y Olocau. Un despropósito que ahora tendrán que pagar los vecinos y también el ayuntamiento de Llíria.