Ha sigut arran la sentència per vulneració de Drets Fonamentals a l’anterior assessor de Premsa i Protocol quan el PP ha fet públic el nomenament en el BOP.

Quasi un any ha tardat el PP de Llíria de fer públic el nomenament de la nova assessora de Premsa i Protocol que va substituir al anterior responsable d’estes feines i que va ser acomiadat de forma improcedent i al que se li van vulnerats els drets fonamentals, tal i com recull la Sentència que ha fet que el rehabiliten en el seu lloc originari.

Hui, el Butlletí Oficial de la Província (BOP) de València recull la publicació del Decret de l’alcalde de Llíria de 2 de gener DE 2014, on es nomenava a l’assessora en matèria de premsa i protocol. Un lloc que ara tenim duplicat en l’ajuntament per la mala gestió de personal i la decisió arbitrària d’acomiadar a una persona sense cap justificació, quan portava més de 10 anys treballant de forma professional i entregada.

Estos fets demostren la incapacitat de l’equip de govern per dirigir el consistori de Llíria, sobretot en matèria de personal, on en esta legislatura s’han vist diverses sentències i decrets judicials que han obligat a pagar més de 100 mil euros en indemnitzacions.

NOTICIES RELACIONADES

Acomiadament cap premsa

http://lliria.compromis.net/2014/10/20/condemnen-lajuntament-de-lliria-per-un-nou-acomiadament-improcedent-declarat-nul-pel-jutjat/

http://compromisperlliria.blogspot.com.es/2014/02/el-pp-no-troba-cap-periodista-lliria-ni.html

Acomiadament SERVEF

http://lliria.compromis.net/2014/07/28/condemnen-a-lajuntament-de-lliria-per-un-nou-acomiadament-improcedent/

Acomiadament Arquitecta

http://www.levante-emv.com/comarcas/2013/02/23/condenan-ayuntamiento-lliria-despido-improcedente-trabajadora/976781.html

Reducció horària professora conservatori

http://lliria.compromis.net/2014/11/27/la-justicia-decreta-indemnitzar-a-una-treballadora-de-lliria-per-una-resolucio-injusta-de-lajuntament/

LLÍRIA TARDA CASI UN AÑO EN PUBLICAR EL NOMBRAMIENTO DE UNA ASESORA

Ha sido a raíz de la sentencia por vulneración de Derechos Fundamentales al anterior asesor de Prensa y Protocolo cuando el PP ha hecho público el nombramiento en el BOP.

Casi un año ha tardado el PP de Llíria en hacer público el nombramiento de la nueva asesora de Prensa y Protocolo que sustituyó al anterior responsable de estos trabajos y que fue despedido de forma improcedente y al que se le fueron vulnerados los derechos fundamentales, tal y como recoge la Sentencia que ha hecho que lo rehabiliten en su lugar originario.

Hoy, el Boletín Oficial de la Provincia (BOP) de Valencia recoge la publicación del Decreto del alcalde de Llíria de 2 de enero de 2014, donde se nombraba a la asesora en materia de prensa y protocolo. Un lugar que ahora tenemos duplicado en el ayuntamiento por la mala gestión de personal y la decisión arbitraria de despedir a una persona sin ninguna justificación, cuando traía llevaba más de 10 años trabajando de forma profesional y entregada.

Estos hechos demuestran la incapacidad del equipo de gobierno para dirigir el consistorio de Llíria, sobre todo en materia de personal, donde en esta legislatura se han visto varias sentencias y decretos judiciales que han obligado a pagar más de 100 mil euros en indemnizaciones.