La Coalició Compromís-MoVe organitza una “Trobada Programàtica” oberta a la ciutadania.

D’aquí a poc més de dos mesos tindrem la oportunitat d’escollir un nou ajuntament després de 12 anys de mal govern popular, on la Coalició Compromís serà un actor clau per al canvi, així com retornar a la ciutadania l’esperança, la il·lusió i poder fer front a dos grans reptes: l’emergència social i la regeneració democràtica.
El proper dissabte 14 de març, de 9 a 14 hores, a la Seu de Compromís per Llíria, ens trobarem per conèixer de primera mà quines son les propostes de canvi per a Llíria que s’han debatut i aportat a les assemblees sectorials i temàtiques que s’han vingut fent per la Coalició des de fa mesos, així com s’aportaran les propostes que el Grup Municipal de Compromís i el de MoVe ha fet al llarg d’esta legislatura en el Ple de l’ajuntament, per tal d’enllestir un programa global que ens permeta aconseguir un canvi profund i imprescindible en la nostra ciutat.
A la “Trobada Programàtica” participaran, tant els regidors del grup municipal com els candidats electes en les primàries de Compromís i els triats en l’Assemblea de MoVe.
Segons el candidat a l’alcaldia de Llíria, Paco Garcia Latorre, “Igual que hem compartit amb la ciutadania la tria dels nostres candidats i candidates, ara també volem que la pròpia ciutadania es senta partícip del programa i de les propostes que han de transformar la nostra ciutat i generar un canvi ple d’oportunitats de cara al futur.
Les propostes aniran encaminades a cercar conjuntament accions que ens facen sortir de la crisi, amb més equitat social, amb més prosperitat compartida, amb més autogovern i participación, així com més democràcia i transparència en la gestió pública.
Des d’ací, volem convidar a tothom a que, junt a Compromís-MoVe vingau este dissabte a preparar el futur i les propostes que seran precises per a recuperar el somriure i la il·lusió de la Ciutat de Llíria.

#TempsdeCanvi #RecuperemElFutur #ProgramaCompromísMoVe

VEN A CONSTRUIR EL PROGRAMA DE FUTURO, VEN A CONOCER LOS CANDIDATOS Y CANDIDATAS DE LLÍRIA
La Coalición Compromís-MoVe organiza una “Jornada Programática” abierta a la ciudadanía
.

De aquí a poco más de dos meses tendremos la oportunidad de escoger un nuevo ayuntamiento después de 12 años de mal gobierno popular, donde la Coalición Compromís será un actor clave para el cambio, así como devolver a la ciudadanía la esperanza, la ilusión y poder hacer frente a dos grandes retos: la emergencia social y la regeneración democrática.
El próximo sábado 14 de marzo, de 9 a 14 horas, en la Sede de Compromís per Llíria, nos encontraremos para conocer de primera mano cuales son las propuestas de cambio para Llíria que se han debatido y aportado en las asambleas sectoriales y temáticas que se han venido haciendo por la Coalición desde hace meses, así como se aportarán las propuestas que el Grupo Municipal de Compromís y el de MoVe ha hecho a lo largo de esta legislatura en el Pleno del ayuntamiento, para culminar un programa global que nos permita conseguir un cambio profundo e imprescindible en nuestra ciudad.
A la “Jornada Programática” participarán, tanto los ediles del grupo municipal como los candidatos electos en las primarias de Compromís y los elegidos en la Asamblea de MoVe.
Según el candidato a la alcaldía de Llíria, Paco García Latorre, “Igual que hemos compartido con la ciudadanía la elección de nuestros candidatos y candidatas, ahora también queremos que la propia ciudadanía se sienta partícipe del programa y de las propuestas que tienen que transformar nuestra ciudad y generar un cambio lleno de oportunidades de cara al futuro.
Las propuestas irán encaminadas a buscar conjuntamente acciones que nos hagan salir de la crisis, con más equidad social, con más prosperidad compartida, con más autogobierno y participación, así como con más democracia y transparencia en la gestión pública.
Desde aquí, queremos invitar a todo el mundo a que, junto a Compromiso-MoVe venga este sábado a preparar el futuro y las propuestas que serán precisas para recuperar la sonrisa y la ilusión de la Ciudad de Llíria.

#TempsdeCanvi #RecuperemElFutur #ProgramaCompromísMoVe