Ambdues formacions uneixen les seues forces per concórrer a les properes eleccions municipals a l’ajuntament de Llíria i vertebrar un equip humà que possibilite un canvi real en les polítiques del municipi.

Feta la convocatòria d’eleccions, les assemblees locals de les dos formacions van acordar realitzar una coordinació d’acció política i social a Llíria per presentar-se als comicis locals de 2015 i reforçar igualment la campanya autonòmica. Ambdues direccions han acordat una confluència electoral capaç de generar una opció de govern que torne a il·lusionar a la ciutadania i que servisca per vertebrar un canvi de rumb en les polítiques del municipi.

L’acord, que respecta la sobirania de cadascuna de les dues formacions, ha estat signat per la Portaveu de Compromís per Llíria, Inma Riera Lloret i per la Secretària General de MoVe, Elena Jimenez Garrido, les quals també formaran part de la candidatura local.

Riera apunta que, “aquest acord ajudarà a multiplicar la capacitat d’acció i proposta política municipal encaminada a ajudar als ciutadans de la localitat, amb l’objectiu d’oferir un projecte de ciutat il·lusionant, que siga capaç d’engegar dinàmiques generadores d’ocupació i mantinga els paràmetres de benestar que el PP està arrabassant amb les seues polítiques urbanístiques, retallades i un austericidi desmesurat”. La portaveu ha apuntat que, “la pluralitat que representa aquesta jove coalició és un valor de futur i garantia d’enteniment i bon govern que requereixen els nous temps polítics del segle XXI”.

Per Jimenez, aquesta confluència és necessària perquè tots els ciutadans de Llíria es vegen representats en el Ple municipal. També és una manera d’acabar amb el separatisme entre casc urbà / urbanitzacions que tant promou l’equip de govern actual. “Les nostres reivindicacions sempre han estat clares. Si volem aconseguir un urbanisme lògic i sostenible, una qualitat de vida digna per a tots, és hora de centrar-nos en el que ens uneix i no en el que ens divideix. Col·laborant amb la Coalició Compromís, tenim el gran avantatge de conservar la nostra identitat, doncs no hi ha una “disciplina de partit” com pugues haver-la en el PP o en el PSOE on tots han de votar a una, alhora que compartim els nostres recursos, experiències i propostes en tots els àmbits de la vida local”.

COMPROMÍS Y MOVE DE LLÍRIA FIRMAN PROTOCOLO ELECTORAL PARA LAS LOCALES 2015

Ambas formaciones unen sus fuerzas para concurrir a las próximas elecciones municipales al ayuntamiento de Llíria y vertebrar un equipo humano que posibilite un cambio real en las políticas del municipio.

Hecha la convocatoria de elecciones, las asambleas locales de las dos formaciones acordaron realizar una coordinación de acción política y social en Llíria para presentar-se a los comicios locales de 2015 y reforzar igualmente la campanya autonómica. Ambas direcciones han acordado una confluencia electoral capaz de generar una opción de gobierno que vuelva a ilusionar a la ciudadanía y que sirva para vertebrar un cambio de rumbo en las políticas del municipio.

El acuerdo, que respeta la soberanía de cada una de las dos formaciones, ha sido firmado por la Portavoz de Compromís per Llíria, Inma Riera Lloret y por la Secretaria General de MoVe, Elena Jimenez Garrido, las cuales también formaran parte de la candidatura local.

Riera apunta que, este acuerdo ayudará a multiplicar la capacidad de acción y propuesta política municipal encaminada a ayudar a los ciudadanos de la localidad, con el objetivo de ofrecer un proyecto de ciudad ilusionante, que sea capaz de poner en marcha dinámicas generadoras de empleo y mantenga los parámetros de bienestar que el PP está arrebatando con sus políticas urbanísticas, recortes y un austericidio desmesurado. La portavoz ha apuntado que la pluralidad que representa esta joven coalición es un valor de futuro y garantía de entendimiento y buen gobierno que requieren los nuevos tiempos políticos del siglo XXI.

Para Jimenez, esta confluencia es necesaria para que todos los ciudadanos de Llíria se vean representados en el Pleno municipal. También es una manera de acabar con el separatismo casco urbano / urbanizaciones que tanto promueve el equipo de gobierno actual. “Nuestras reivindicaciones siempre han sido claras. Si queremos conseguir un urbanismo lógico y sostenible, una calidad de vida digna para todos, es hora de centrarnos en lo que nos une y no en lo que nos divide. Colaborando con la Coalición Compromís, tenemos la gran ventaja de conservar nuestra identidad, pues no hay una “disciplina de partido” como puede haberla en el PP o en el PSOE donde todos han de votar a una, a la vez que compartimos nuestros recursos, experiencias y propuestas en todos los ámbitos de la vida local”.