L’ajuntament ha de fer-se càrrec del manteniment d’un polígon fantasma rebut abans d’hora, sense acabar i sense subministrament elèctric.

Els robatoris denunciats per la Policia Local al polígon de Carrases, un polígon on no hi ha ni llum, ni empreses instal·lades, van a deixar una factura molt cara al poble de Llíria. Tot per un urbanisme irracional que va rebre les obres d’urbanització abans de que estigueren concloses en la seu com recollia el conveni signat amb el promotor inicialment.

Per al portaveu de Compromís i candidat a l’alcaldia de Llíria, Paco Garcia Latorre, esta és una mostra més de la roina econòmica que ha suposat la gestió urbanística en Llíria, on s’han obert desenes de PAIs, industrials, terciaris i residencials, que després s’han quedat buits o sense finalitzar. Amb costos afegits, tant per als propietaris com per a l’ajuntament

En el cas de Carrases, on s’ha fet una inversió que supera el 60 milions d’euros, ens troben davant un polígon fantasma, sense acabar i sense tindre resolt el subministrament elèctric, on s’ha fet una recepció parcial de les obres interiors per a que l’empresa poguera recuperar el avals. Una mala decisió que ara ens va a costar prop de 600 mil euros a tots els veïns de Llíria, amb la factura que deixa la mala gestió del PP local per haver rebut estes obres inconcluses i de les que l’ajuntament es té que fer càrrec.

Garcia afirma que els informes municipals han constatat el robatori de diversos transformadors de llum, instal·lacions d’enllumenat i de gas, així com la inutilització de diversos circuits elèctrics. Un fet que no tindria que pagar el poble de Llíria si no s’haguera fet cas a l’empresa i no s’haguera rebut fins que tot estiguera finalitzat, tant les connexions interiors com les exteriors. Fet al que es va comprometre el promotor en iniciar les obres d’urbanització.

Este polígon, ha suposat la roina de molts propietaris i la fallida d’alguna que altra empresa, ja que la gestió sols ha estat beneficiosa per a l’empresa promotora del PAI, que ha cobrar els diners de l’obra, en ha deixat empantanat el subministrament elèctric i ha aconseguit desenes de milers de m2 de sòl industrial a canvi de l’obra executada.

CLICA I CONEIX Valoracio tecnica robatoris Carrases

El URBANISMO IRRACIONAL DEL PP DEJA UNA FACTURA DE CERCA DE 600 MIL EUROS EN EL POLÍGONO DE CARRASES

El ayuntamiento tiene que hacerse cargo del mantenimiento de un polígono fantasma recibido antes de tiempo, sin acabar y sin suministro eléctrico.

Los robos denunciados por la Policía Local en el polígono de Carrases, un polígono donde no hay ni luz, ni empresas instaladas, van a dejar una factura muy cara al pueblo de Llíria. Todo por un urbanismo irracional que recibió las obras de urbanización antes de que estuvieran finalizadas, tal y como como recogía el convenio firmado con el promotor inicialmente.

Para el portavoz de Compromís y candidato a la alcaldía de Llíria, Paco Garcia Latorre, esta es una muestra más de la ruina económica que ha supuesto la gestión urbanística en Llíria, donde se han abierto decenas de PAIs, industriales, terciarios y residenciales, que después se han quedado vacíos o sin finalizar. Con costes añadidos, tanto para los propietarios como para el ayuntamiento.

En el caso de Carrases, donde se ha hecho una inversión que supera los 60 millones de euros, nos encontramos ante un polígono fantasma, sin acabar y sin tener resuelto el suministro eléctrico, donde se ha hecho una recepción parcial de las obras interiores para que la empresa pudiera recuperar los avales. Una mala decisión que ahora nos va a costar cerca de 600 mil euros a todos los vecinos de Llíria, con la factura que deja la mala gestión del PP local por haber recibido estas obras inacabadas y de las que el ayuntamiento se tiene que hacer cargo.

García afirma que los informes municipales han constatado el robo de varios transformadores de luz, instalaciones de alumbrado y de gas, así como la inutilización de varios circuitos eléctricos. Un hecho que no tendría que pagar el pueblo de Llíria si no se hubiera hecho caso a la empresa y no se hubiera recibido hasta que todo estuviera finalizado, tanto las conexiones interiores como las exteriores. Hecho al que se comprometió el promotor al iniciar las obras de urbanización.

Este polígono, ha supuesto la ruina de muchos propietarios y la quiebra de alguna que otra empresa, ya que la gestión sólo ha sido beneficiosa para la empresa promotora del PAI, que ha cobrado el dinero de la obra, ha dejado empantanado el suministro eléctrico y ha conseguido decenas de miles de m2 de suelo industrial a cambio de la obra ejecutada.