El diputat autonòmic de la coalició Compromís, Paco Garcia Latorre, demanarà que es revise la contracta de cáterin i servei de neteja de la roba i si no compleixen que es rescindisca el contracte amb les empreses.

Segons García, les presses i mala gestió realitzada en l’obertura de l’hospital de Llíria realitzada vespres d’eleccions pel PP està causant greus deficiències en la prestació del servei als usuaris del Camp de Túria i Serrans, ja que la denúncia realitzada pel sindicat SATSE València, on es posa de manifest els problemes en el proveïment de roba de llit, tovalloles, pijames i uniformes, així com en el cáterin, posa de manifest que les contractes no estan oferint uns serveis en òptimes condicions com requereix un centre hospitalari d’aquestes característiques.
Des de Compromís s’instarà a la Conselleria de Sanitat a realitzar un control de les contractes que porten el servei de bugaderia i de cáterin perquè compleixquen amb les especificacions del contracte, i cas de no realitzar l’estipulat o realitzar-ho en males condicions, es procedisca a la rescissió del mateix.

És incomprensible, apunta García, que desaparega roba, o es canvie nova per deteriorada, i que molta de la qual retorna de la bugaderia continue bruta i amb restes d’altres persones (pèls). Ja que tractant-se d’un hospital, la desinfecció i neteja de la roba dels pacients com del personal del centre, ha de ser extremadament acurada.

Igualment, la Coalició exigirà una explicació a la Cap de l’hospital, del per què sabent i coneixent aquestes deficiències, no ha adoptat cap mesura o ho ha posat en coneixement de la Conselleria de Sanitat.

COMPROMÍS RECLAMA UNA SOLUCIÓN URGENTE AL PROBLEMA DE ROPA Y COMIDA EN EL HOSPITAL DE LLÍRIA

El diputado autonómico de la coalición Compromís, Paco Garcia Latorre, pedirá que se revise la contrata de cáterin i servicio de limpieza de la ropa y si no cumplen que se rescinda el contrato con las empresas.

Según García, las prisas y mala gestión realizada en la apertura del hospital de Llíria realizada vísperas de elecciones por el PP está causando graves deficiencias en la prestación del servicio a los usuarios del Camp de Túria y Serranos, ya que la denuncia realizada por el sindicato SATSE Valencia, donde se pone de manifiesto los problemas en el abastecimiento de ropa de cama, toallas, pijamas y uniformes, así como en el cáterin, pone de manifiesto que las contratas no están ofreciendo unos servicios en óptimas condiciones como requiere un centro hospitalario de estas características.

Des de Compromís se instará a la Conselleria de Sanidad a realizar un control de las contratas que llevan el servicio de lavandería y de cáterin para que cumplan con las especificaciones del contrato, y caso de no realizar lo estipulado o realizarlo en malas condiciones, se proceda a la rescisión del mismo.

Es incomprensible, apunta García, que desaparezca ropa, o se cambie nueva por deteriorada, y que mucha de la que retorna de la lavandería continúe sucia y con restos de otras personas (pelos). Ya que tratándose de un hospital, la desinfección y limpieza de la ropa de los pacientes como del personal del centro, debe ser extremadamente cuidadosa.

Igualmente, la Coalición exigirá una explicación a la dirección del hospital, del por qué sabiendo y conociendo estas deficiencias, no ha adoptado ninguna medida o lo ha puesto en conocimiento de la Conselleria de Sanidad.