52 persones podran beneficiar-se d’esta nova edició en una jornada laboral del 70% i durant 3 mesos.

Llíria ha posat en marxa una nova edició del Pla d’Ocupació municipal que va proposar en el seu moment la coalició Compromís. Esta volta, es contractaran 52 persones.

La jornada laboral dels/les treballadors/es serà del 70% i tindrà una durada el contracte de tres mesos.

En esta ocasió es comptarà amb 40 llocs de treball de peons; 4 oficials de primera de construcció; 1 de llanterneria; 1 de pintura i 6 auxiliars administratius amb una reserva de dos places per a persones amb minusvalidesa.

Com a novetat, el Pla tindrà una reserva de 12 places per als col·lectius més afectats per la desocupació, com els menors de 30 anys i les persones majors de 50 anys”.

La incorporació es farà de forma escalonada a cadascun dels llocs entre els mesos d’agost i octubre.

Les sol·licituds per a accedir a esta iniciativa es poden presentar del 2 al 14 de juliol a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

+ INFO (Requisits i bases)

EL GOBIERNO LOCAL DE LLÍRIA (COMPROMIS-MOVE I PSOE) PONE EN MARCHA UN PLAN DE EMPLEO LOCAL ESTE VERANO

52 personas podrán beneficiarse de esta nueva edición en una jornada laboral del 70% y durante 3 meses.

Llíria ha puesto en marcha una nueva edición del Plan de Ocupación municipal que propuso en su momento la coalición Compromís. Esta vez, se contratarán 52 personas.

La jornada laboral de los/las trabajadores/ras será del 70% y tendrá una duración el contrato de tres meses.

En esta ocasión se contará con 40 puestos de trabajo de peones; 4 oficiales de primera de construcción; 1 de fontanería; 1 de pintura y 6 auxiliares administrativos con una reserva de dos plazas para personas con minusvalía.

Como novedad, el Pla tendrá una reserva de 12 plazas para los colectivos más afectados por el desempleo, como los menores de 30 años y las personas mayores de 50 años”.

La incorporación se hará de forma escalonada a cada uno de los puestos de trabajo entre los meses de agosto y octubre.

Las solicitudes para acceder a esta iniciativa se pueden presentar del 2 al 14 de julio en la Oficina de Atención Ciudadana.