Vallivana Murgui: «La negativa continuada des d’alcaldia de posar en marxa la borsa de treball per a monitor de joventut per a cobrir la baixa del tècnic de joventut  està esdevinguent un abandó dels projectes d’emancipació juvenil que s’estan posant en marxa des del Consell, així com provoca un horari irregular i en moltes ocasions el tancament de la Casa de la Joventut»

 La coalició Compromís-Move ha denunciat que el lloc de tècnic de joventut porta 5 mesos sense cobrir. L’anterior regidora de joventut i infància, Vallivana Murgui ha afirmat que «des del primer dia que em van delegar aquesta àrea vam posar tots els esforços perquè es creara ràpidament aquesta borsa per començar a desenvolupar unes polítiques de joventut i infància reals i efectives al nostre municipi, però sempre ens trobàvem amb la paralització d’aquest procés per part d’alcaldia».

 Aquesta situació, segons l’edil ecosocialista, «està esdevinguent un abandó dels projectes d’emancipació juvenil que s’estan posant en marxa des del Consell i un horari irregular i en moltes ocasions el tancament de la Casa de la Joventut»

 A més, Murgui ha volgut recalcar que «ens preocupa greument que davant la dissolució de les oficines del IVAG el proper mes de gener, aquest edifici es quede totalment tancat, com un edifici fantasma».

 EL PSOSE ANUNCIA LA POSSIBLE PRIVATITZACIÓ DEL SERVEI

També ha volgut afegir que «no podem entendre afirmacions com les que vam tindré que escoltar per part de l’Alcalde a la comissió de joventut d’ahir, on ens comunicava que va a cedir la gestió d’aquest edifici a una fundació, el que suposaria l’externalització d’aquest servei. Des de Compromís-MoVe no anem a permetre que es privatitze un servei com aquest».

El ESPAI JOVE LLEVA 5 MESES SIN TÉCNICO DE JUVENTUD

Vallivana Murgui: «La negativa continuada desde alcaldía de poner en marcha la bolsa de trabajo para monitor de juventud para cubrir la baja del técnico de juventud está provocando un abandono de los proyectos de emancipación juvenil que se están poniendo en marcha desde el Consell, así como provoca un horario irregular, y en muchas ocasiones el cierre de la Casa de la Juventud».

La coalición Compromís-Move ha denunciado que el puesto de técnico de juventud lleva 5 meses sin cubrir. La anterior edil de juventud e infancia, Vallivana Murgui, ha afirmado que «desde el primer día que me delegaron esta área pusimos todos los esfuerzos para que se creara rápidamente esta bolsa para empezar a desarrollar unas políticas de juventud e infancia reales y efectivas en nuestro municipio, pero siempre nos encontrábamos con la paralización de este proceso por parte de alcaldía».

Esta situación, según la edil ecosocialista, «está provocando un abandono de los proyectos de emancipación juvenil que se están poniendo en marcha desde el Consell y un horario irregular y en muchas ocasiones el cierre de la Casa de la Juventud».

Además, Murgui ha querido recalcar que «nos preocupa gravemente que ante la disolución de las oficinas del IVAG el próximo mes de enero, este edificio se quede totalmente cerrado, como un edificio fantasma».

 EL PSOE ANUNCIA LA POSIBLE PRIVATIZACIÓN DEL SERVICIO

También ha querido añadir que «no podemos entender afirmaciones como las que escuchamos por parte del Alcalde en la comisión de juventud de ayer, donde nos comunicaba que cederá la gestión de este edificio a una fundación, lo que supondría la externalización de este Servicio. Desde Compromís-MoVe no vamos a permitir que se privatize un servicio como este».