La proposta de Compromís-MoVe d’encarregar el projecte d’execució va rebre el suport majoritari dels Grups de la corporació.

Segons el portaveu de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, la Policia Local roman des de principis de l’any 90 en un edifici que ja va ser utilitzat durant quasi una dècada abans com a seu dels jutjats del Partit Judicial de Llíria, fins que es va obrir l’actual edifici de Justícia.

Este instal·lació, apunta Garcia,  no reuneix cap condició per poder albergar els actuals serveis que presta la Policia Local de Llíria, a més de ser d’unes dimensions que no donen cabuda als prop de 50 agents que a hores d’ara presten servei en la mateixa.

De fet, fa uns 5 anys, es varen construir un vestidors nous amb la finalitat de complir les mínimes condicions de salut laboral i amb la intenció de ser el primer pas per a la posterior construcció d’un nou Retén de la Policia Local a Llíria.

En 2009 es va procedir a l’adjudicació del contracte de Redacció del Projecte Bàsic i Execució i del Projecte d’enderrocament i estudi de Gestió de Residus per a construir el Nou Retén de la Policia Local de Llíria (2ª Fase). Projecte que va rebre el suport unànime de tots els grups municipals en el Ple de l’ajuntament de 19 de maig de 2011, on es va aprovar.

Ara, afirma el portaveu de Compromís-MoVe, sols resta fer el projecte d’execució per valorar el cost i dotar la partida pressupostaria per a ala licitació de l’obra.

Per a Compromís-MoVe, este equipament municipal és necessari i ha sigut sempre una prioritat. Per això, a part de ser una proposta del nostre programa electoral, s’ha està treballant tant en l’anterior legislatura com en esta, per a que en breu siga una realitat, afegeix Garcia.

Anit, el Ple de Llíria, a proposta de la Coalició, va re afermar la voluntat de l’ajuntament per continuar amb el projecte inicial de construir un Nou Retén de la Policia Local en el Pla de l’Arc, en el mateix lloc on es troben les actuals instal·lacions i instar a l’òrgan de contractació a realitzar els tràmits administratius necessaris per dur endavant l’encàrrec redactar el Projecte d’Execució final.

La proposta va rebre el suport de tots els grups municipals a excepció de Llíria Puede, que va votar en contra.

 

Llíria acuerda la construcción del nuevo retén de la Policía Local en el Pla de l’Arc

La propuesta de Compromís-MoVe de encargar el proyecto de ejecución recibió el apoyo mayoritario de los Grupos de la corporación.

 

Según el portavoz de Compromís-MoVe, Paco García Latorre, la Policía Local permanece desde principios del año 90 en un edificio que ya fue utilizado durante casi una década antes como sede de los juzgados del Partido Judicial de Llíria, hasta que se abrió el actual edificio de Justicia.

 

Esta instalación, apunta García, no reúne ninguna condición para poder albergar los actuales servicios que presta la Policía Local de Llíria, además de ser de unas dimensiones que no dan cabida a los cerca de 50 agentes que a estas alturas prestan servicio en la misma.

 

De hecho, hace unos 5 años, se construyeron unos vestuarios nuevos con el fin de cumplir las mínimas condiciones de salud laboral y con la intención de dar el primer paso para la posterior construcción de un nuevo Retén de la Policía Local en Llíria.

En 2009 se procedió a la adjudicación del contrato de Redacción del Proyecto Básico y Ejecución y del Proyecto de derribo y estudio de Gestión de Residuos para construir el Nuevo Retén de la Policía Local de Llíria (2ª Fase). Proyecto que recibió el apoyo unánime de todos los grupos municipales en el Pleno del ayuntamiento de 19 de mayo de 2011, donde se aprobó.

 

Ahora, afirma el portavoz de Compromís-MoVe, sólo falta hacer el proyecto de ejecución para valorar el coste y dotar la partida presupuestaría para la licitación de la obra.

 

Para Compromís-MoVe, este equipamiento municipal es necesario y ha sido siempre una prioridad. Por eso, aparte de ser una propuesta de nuestro programa electoral, se ha estado trabajando tanto en la anterior legislatura como en esta, para que en breve sea una realidad, añade Garcia.

 

Anoche, el Pleno de Llíria, a propuesta de la Coalición, re afirmó la voluntad del ayuntamiento para continuar con el proyecto inicial de construir un Nuevo Retén de la Policía Local en el Pla de l’Arc, en el mismo lugar donde se encuentran las actuales instalaciones e instar al órgano de contratación a realizar los trámites administrativos necesarios para llevar a cabo el encargo de redactar el Proyecto de Ejecución final.

 

La propuesta recibió el apoyo de todos los grupos municipales a excepción de Llíria Puede, que votó en contra.