Garcia: “Estes vacances de Setmana Santa, Pasqua i Sant Vicent són un bon moment per animar als veïns i visitants de la localitat a consumir productes autòctons i utilitzar serveis dels nostres professionals”.

Amb el lema “Per Pasqua compra prop i al comerç de Llíria”, el Grup Municipal de Compromís-MoVe vol realitza una campanya de suport al Comerç Local, adreçada als botiguers, establiments de restauració i professionals de la localitat, amb l’objectiu de donar suport a l’activitat econòmica de la ciutat i fomentar el consum de proximitat de cara a les festes de Setmana Sant, Pasqua i Sant Vicent, on la localitat multiplica el seu nombre de visitants.

Segons el seu portaveu, Paco Garcia Latorre, la iniciativa pretén conscienciar a la població i a les persones que ens visiten que fent les compres i fent ús dels serveis dels nostres comerciants i professionals, s’està invertint en la ciutat i ajudant a la creació i manteniment de llocs de treball.  A més de mantindré l’activitat econòmica i rebre un tracte més personalitzat i proper que quan s’utilitzen grans superfícies.

Per a Garcia, Llíria compta amb una xarxa comercial ampla i especialitzada, amb qualitat i professionalitzada, a més d’una restauració que s’ha especialitzat en la cuina tradicional amb un toc de modernització utilitzant productes del camp propis del terme municipal. A més de fer uns dolços típics de les festes de Pasqua, com és la tradicional “mona”, el “panquemao” o els “congrets”. Així com els embotits i les carns selectes que elaboren i preparen els mestres carnissers de la capital del Camp de Túria.

Compromís-MoVe vol animar els ciutadans de Llíria i visitants a que facen les compres habituals als comerços de la localitat i s’utilitze la gran xarxa de restauració i serveis dels que disposa la ciutat, per tal de gaudir d’unes vacances amb la família i els amics que puguen vindre a conèixer el gran patrimoni històric, musical i religiós que els edetans hem anat recuperant al llarg dels anys per mostrar-lo a tothom. Així com gaudir d’uns paisatges amb entorn envejable i únic, junt a les aigües fresques i cristalines que brollen pels ullals de La font de Sant Vicent, on els mes menuts i no tan menuts gaudeixen de volar el catxerulo, passejar i fer la tradicional romeria.

Compromis-MoVe lanza una campaña de apoyo al comercio local en las fiestas de primavera

García: “Estas vacaciones de Semana Santa, Pascua y San Vicente son un buen momento para animar a los vecinos y visitantes de la localidad a consumir productos autóctonos y utilizar servicios de nuestros profesionales”.

Con el lema “Por Pascua compra cerca y en el comercio de Llíria”, el Grupo Municipal de Compromís-MoVe quiere realiza una campaña de apoyo al Comercio Local, dirigida a los comerciantes, establecimientos de restauración y profesionales de la localidad, con el objetivo de apoyar la actividad económica de la ciudad y fomentar el consumo de proximidad de cara a las fiestas de Semana Santa, Pascua y San Vicente, donde la localidad multiplica su número de visitantes.

Según su portavoz, Paco García Latorre, la iniciativa pretende concienciar a la población y a las personas que nos visitan que haciendo las compras y haciendo uso de los servicios de nuestros comerciantes y profesionales, se está invirtiendo en la ciudad y ayudando a la creación y mantenimiento de puestos de trabajo. Además de mantener la actividad económica y recibir un trato más personalizado y cercano que cuando se utilizan grandes superficies.

Para Garcia, Llíria cuenta con una gran red comercial y especializada, con calidad y profesionalizada, además de una restauración que se ha especializado en la cocina tradicional con un toque de modernización utilizando productos del campo propios del término municipal. Además de hacer unos dulces típicos de las fiestas de Pascua, como es la tradicional “mona”, el “panquemao” o los “congrets”. Así como los embutidos y las carnes selectas que elaboran y preparan los maestros carniceros de la capital del Camp de Túria.

Compromís-MoVe quiere animar los ciudadanos de Llíria y visitantes a que hagan las compras habituales en los comercios de la localidad y que utilicen la gran red de restauración y servicios de los que dispone la ciudad, para disfrutar de unas vacaciones con la familia y los amigos que puedan venir a conocer el gran patrimonio histórico, musical y religioso que los edetanos hemos ido recuperando a lo largo de los años para mostrarlo a todo el mundo. Así como disfrutar de unos paisajes con un entorno envidiable y único, junto a las aguas frescas y cristalinas que brotan por los “ullals” de La fuente de San Vicente, donde los más pequeños y no tan pequeños disfrutan de volar la cometa, pasear y hacer la tradicional romería.