Garcia i Murgui presenten el cartell publicitari al President de la Federació i al mateix feliciten a l’organització pel premi al Comerç oferit pel Periódico de Aquí.

La Coalició Compromís-MoVe ha dissenyat una nova campanya de suport al comerç local de Llíria. Enguany, el lema elegit ha estat Tot el que necessites està a Llíria. Jo compre a Llíria“.

El portaveu municipal, Paco Garcia i la regidora Vallivana Murgui s’han entrevistat amb el President de la Federació, Jorge Navarro, per fer-li partícep de la nova iniciativa. Un fet que la Federació de Comerç Local ha agrait en nom de tot el comerç federat local.

Garcia apunta que des de Compromís-MoVe es vol col·laborar en mantidre viu i dinàmic el comerç local, per això no hi ha millor iniciativa que fer difusió del atractiu i potencial que tenen les botigues de la ciutat i dels bons serveis i de proximitat que ofereixen els comerciants i professionals que tenim al municipi.

Igualment, el portaveu de la Coalició destaca que el comerç local, a part de donar vida a la trama urbana i ser un jaciment de nous negocis, a més, és el motor més important per poder generar ocupació.

La campanya d’este any, es veu reforçada a més amb la campanya que la Generalitat ha engegat per difondre els valors dels notres productes, fets ací, per la nostra gent i prop de casa. Així, també podrem gaudir del suport del #GoverndelBotànic, amb la campanya que llancen les institucions valencianes amb el lema de “ElNadalÉsValencià”.

Felicitació pel premi del Periódico de Aquí

Des de la Coalició Compromís-Move, s’ha aprofitat l’ocasió per transmetre les felicitacions a la Federació de Comerç de Llíria pel premi atorgat per “El Periódico de Aquí” en la modalitat de comerç. Un premi que recull la Federació i que és extensible a tots i cadascun dels xicotets i mitjans comerços que tenim la localitat, i que cada dia obrin les seues portes per oferir-nos els seus millors serveis i productes.

La Federación de Comercio recibe a Compromis-MoVe que le presenta la nueva campaña de apoyo al comercio local de la Coalición

Garcia y Murgui presentan el cartel publicitario al Presidente de la Federación y al mismo felicitan a la organización por el premio al Comercio ofrecido por el Periódico de Aquí.

La Coalición Compromís-MoVe ha diseñado una nueva campaña de apoyo al comercio local de Llíria. Este año, el lema elegido ha sido “Todo lo que necesitas está en Llíria. Yo compro en Llíria“.

El portavoz municipal, Paco Garcia y la edil Vallivana Murgui se han entrevistado con el Presidente de la Federación, Jorge Navarro, para hacerle partícipe de la nueva iniciativa. Un hecho que la Federación de Comercio Local ha agradecido en nombre de todo el comercio federado local.

Garcia apunta que desde Compromis-MoVe se quiere colaborar en mantener vive y dinámico el comercio local, por eso no hay mejor iniciativa que hacer difusión del atractivo y potencial que tienen las tiendas de la ciudad y de los buenos servicios y de proximidad que ofrecen los comerciantes y profesionales que tenemos en el municipio.

Igualmente, el portavoz de la Coalición destaca que el comercio local, aparte de dar vida a la trama urbana y ser un yacimiento de nuevos negocios, además, es el motor más importante para poder generar empleo.

La campaña de este año, se ve reforzada además con la campaña que la Generalitat ha puesto en marcha para difundir los valores de nuestros productos, hechos aquí, por nuestra gente y cerca de casa. Así, también podremos disfrutar del apoyo del #GoverndelBotànic, con la campaña que lanzan las instituciones valencianas con el lema de “ElNadalÉsValencià”.

Felicitación por el premio del Periódico de Aqui

Desde la Coalición Compromís-Move, se ha aprovechado la ocasión para transmitir las felicitaciones a la Federación de Comercio de Llíria por el premio otorgado por “El Periódico de Aquí” en la modalidad de comercio. Un premio que recoge la Federación y que es extensible a todos y cada uno de los pequeños y medianos comercios que tenemos la localidad, y que cada día abren sus puertas para ofrecernos sus mejores servicios y productos.