Pel moment es re municipalitzarà i es prestarà directament per la Brigada de Jardins.

Els veïns d’esta zona residencial de Llíria, han vist després de més de mes i mig, com els operaris de l’ajuntament han tornat a fer el manteniment de els zones verdes de la urbanització. UN fet que es va deixar de prestar, fins i tot abans de que es finalitzara el contracte en l’empresa que portava les tasques de manteniment.

A instancies del Grup Municipal de Compromís-MoVe en la comissió d’Obres, es va donar resposta a esta demanda veïnal, afirmant que pel moment el servei es prestarà directament per l’ajuntament, però que s’han demanat 5 pressupostos per vore si alguna empresa estiguera interessada en el manteniment d’esta zona verda de la ciutat.

Igualment, Compromís-MoVe va fer recordatori de la manca d’enllumenat públic en algun dels parcs de la urbanització, on s’ha robat alguna farola i actualment es troba sense llum. Un fet que porta mes de mig any sense resoldre’s per part del govern municipal. Havent deixat als veïns sense este servei en els darrers mesos d’hivern.

Se repone el servicio de jardinería en la Vall de Llíria

Por el momento se re municipalizará y se prestará directamente por la Brigada de Jardines.

Los vecinos de esta zona residencial de Llíria, han visto después de más de mes y medio, como los operarios del ayuntamiento han vuelto a hacer el mantenimiento de las zonas verdes de la urbanización. Un hecho que se dejó de prestar, incluso antes de que se finalizara el contrato a empresa que llevaba las tareas de mantenimiento.

A instancies del Grupo Municipal de Compromís-MoVe en la comisión de Obras, se dio respuesta a esta demanda vecinal, afirmando que por el momento el servicio se prestará directamente por el ayuntamiento, pero que se han pedido 5 presupuestos para ver si a alguna empresa estuviera interesada en el mantenimiento de esta zona verde de la ciudad.

Igualmente, Compromiso-MoVe hizo recordatorio de la carencia de alumbrado público en alguno de los parques de la urbanización, donde se ha robado alguna farola y actualmente se encuentra sin luz. Un hecho que lleva mas de medio año sin resolverse por parte del gobierno municipal. Habiendo dejado a los vecinos sin este servicio en los últimos meses de invierno.