Jiménez: “L’ajuntament ha de donar una solució de mobilitat i accessibilitat a les urbanitzacions de l’Entorn de Sant Vicent”.

Segons la portaveu d’Urbanisme de Compromís-MoVe en l’ajuntament de Llíria, Elena Jimenez Garrido, el consistori es troba en disposició de donar una solució definitiva a l’accessibilitat dels veïns que viuen en Puig i Lis i voltants a través de la CV-25 des del Prat.

El Grup Municipal de Compromís-MoVe va proposar en 2016 i el ple va aprovar, habilitar una partida de 300 mil euros per poder executar les obres d’accés a esta part d’urbanitzacions de l’Entorn de Sant Vicent. I enguany, en els pressupostos de 2017, es va consignar un altra partida de 20 mil euros per poder redactar el projecte d’execució de les obres d’urbanització d’este vial que ha de connectar esta part residencial de Llíria amb un accés directe a l’Autovia CV-25.

Hans transcorregut 3 mesos des de que s’aprovara definitivament el pressupost de 2017, sent el moment ara de dur endavant els compromisos adquirits amb la ciutadania que resideix en esta part del municipi, que pateix un accés complicat i llarg per poder anar als seus domicilis, tenint a més que creuar un polígon industrial i fer prop d’un quilòmetre extra cada volta que es vol entrar o eixir a les vivendes que envolten el Parc de Sant Vicent entre l’Autovia CV-25 i CV-35,

Segon Jiménez, des de la Coalició s’ha apostat per millorar la qualitat de vida dels veïns de Llíria que viuen en estes zones residencials, proposant i aprovant mesures valentes i de futur com són: la creació de nous vials i accessos, com els que es van a fer en el Sur de la Urbanització Edeta, o la connexió entre Puig i Lis i El Regalón, que en breu es materialitzaran. A més de buscar solucions a la depuració de les aigües residuals i la millora del subministrament d’aigua potable.

La edil de Compromís-MoVe apunta que és el moment de donar respostes, s’ha habilitat el finançament i sols resta que es facen els projectes i es liciten les obres. Els ciutadans de Llíria que tenen les seues vivendes en esta zona del municipi estan esperant-les des de fa molt de temps, i ara, gràcies a l’aposta decidida feta per la Coalició és possible tindre una millor accessibilitat.

 

Compromis-MoVe reclama la construcción del acceso a Puig i Lis desde el Prat

Jiménez: “El ayuntamiento tiene que dar una solución de movilidad y accesibilidad a las urbanizaciones del Entorno de San Vicente”.

Según la portavoz de Urbanismo de Compromis-MoVe en el ayuntamiento de Llíria, Elena Jimenez Garrido, el consitorio se encuentra en disposición de dar una solución definitiva a la accesibilidad de los vecinos que viven en Puig i Lis y sus alrededores a través de la CV-25 desde el Prat.

El Grupo Municipal de Compromís-MoVe propuso en 2016 y el pleno aprobó, habilitar una partida de 300 mil euros para poder ejecutar las obras de acceso a esta parte de urbanizaciones del Entorno de San Vicente. Y este año, en los presupuestos de 2017, se consignó una otra partida de 20 mil euros para poder redactar el proyecto de ejecución de las obras de urbanización de este vial que tiene que conectar esta parte residencial de Llíria con un acceso directo a la Autovía CV-25.

Hans transcurrido 3 meses desde que se aprobara definitivamente el presupuesto de 2017, siendo el momento ahora de llevar adelante los compromisos adquiridos con la ciudadanía que reside en esta parte del municipio, que sufre un acceso complicado y largo para poder ir a sus domicilios, teniendo además que cruzar un polígono industrial y hacer cerca de un kilómetro extra cada vez que se quiere entrar o salir a las viviendas que rodean el Parque de San Vicente entre la Autovía CV-25 y CV-35,

Segun Jiménez, desde la Coalición se ha apostado por mejorar la calidad de vida de los vecinos de Llíria que viven en estas zonas residenciales, proponiendo y aprobando medidas valientes y de futuro como son: la creación de nueces viales y accesos, como los que se van a hacer en el Sur de la Urbanización Edeta, o la conexión entre Puig i Lis y El Regalón, que en breve se materializarán. Además de buscar soluciones en la depuración de las aguas residuales y la mejora del suministro de agua potable.

La edil de Compromis-MoVe apunta que es el momento de dar respuestas, se ha habilitado la financiación y sólo falta que se hagan los proyectos y se liciten las obras. Los ciudadanos de Llíria que tienen sus viviendas en esta zona del municipio están esperándolas desde hace mucho tiempo, y ahora, gracias a la apuesta decidida hecha por la Coalición es posible tener una mejor accesibilidad.