Garcia: “Contrastar propostes i idees, fer un balanç del que s’ha fet i abordar nous reptes de futur és la base d’una democràcia viva, activa i canviant”.

El Ple de l’ajuntament de Llíria ha aprovat la proposta de la Coalició Compromís-MoVe de fer una sessió extraordinària del Ple municipal on s’aborde la política general del municipi amb la possibilitat del que el públic, les entitats i moviment veïnals puguen intervindré en el mateix.

Des de la Coalició es va proposar fer un debat obert i una audiència pública, on es permetera als veïns i veïnes conèixer de primera ma la política que es porta a cap pels diferents grups municipals i govern local. Permetent així, fer un anàlisi i projecció anual del que s’ha fet al municipi i allò que cada grup polític o executiu pensa fer o proposar de cara a futur.

Segons el portaveu de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, “estem en un nous temps polític, on ja no hi ha majories absolutes, on ha de primar la col·laboració i la proposta entre totes les forces polítiques amb representació en el consistori. Així ho ha demandat la ciutadania de Llíria en la seua expressió corporativa, on es reclamen accions i solucions concretes als problemes quotidians per sobre de grans plans que al final queden en paper mullat”.

Garcia afegeix que, “l’administració local és la més propera i la que més s’implica en la quotidianitat de la problemàtica local, a la que se li requereix un esforç col·lectiu i donar exemple per transformar en realitats les propostes sorgides del veïnatge i crear el ciments de prosperitat individual i col·lectiva”.

Per això, la necessitat de fer un debat obert a la ciutadania on posar en comú les idees i propostes que la nostra ciutat necessita per afrontar els nous reptes de futur. Un debat que es planteja fer a final d’octubre o principi de novembre, ja finalitzades les festes locals i les del 9 d’Octubre.

Llíria aprueba hacer un debate sobre el Estado de la Ciudad y una Audiencia Pública ciudadana

Garcia: “Contrastar propuestas e ideas, hacer un balance de lo que se ha hecho y abordar nuevos retos de futuro es la base de una democracia viva, activa y cambiante”.

El Pleno del ayuntamiento de Llíria ha aprobado la propuesta de la Coalición Compromís-MoVe de hacer una sesión extraordinaria del Pleno municipal donde se aborde la política general del municipio con la posibilidad de que el público, las entidades y movimiento vecinales puedan intervendré en el mismo.

Desde la Coalición se propuso hacer un debate abierto y una audiencia pública, donde se permitiera a los vecinos y vecinas conocer de primera mano la política que se lleva a cabo por los diferentes grupos municipales y gobierno local. Permitiendo así, hacer un análisis y proyección anual de lo que se ha hecho en el municipio y aquello que cada grupo político o ejecutivo piensa hacer o proponer de cara a futuro.

Según el portavoz de Compromis-MoVe, Paco Garcia Latorre, “estamos en un nuevo tiempo político, donde ya no hay mayorías absolutas, donde tiene que primar la colaboración y la propuesta entre todas las fuerzas políticas con representación en el consistorio. Así lo ha demandado la ciudadanía de Llíria en su expresión corporativa, donde se reclaman acciones y soluciones concretas a los problemas cotidianos por encima de grandes planes que al final quedan en papel mojado”.

Garcia añade que, “la administración local es la más cercana y la que más se implica en la cotidianidad de la problemática local, a la que se le requiere un esfuerzo colectivo y dar ejemplo para transformar en realidades las propuestas surgidas de la vecindad y crear los cimientos de prosperidad individual y colectiva”.

Por eso, la necesidad de hacer un debate abierto a la ciudadanía donde poner en común las ideas y propuestas que nuestra ciudad necesita para afrontar los nuevos retos de futuro. Un debate que se plantea hacer a final de octubre o principio de noviembre, ya finalizadas las fiestas locales y las del 9 de Octubre.