El Consell aportarà 12 milions d’euros, després de reforçar un 10% les partides ja contemplades.

L’Executiva Comarcal de Compromís s’ha adherit al Pacte Valencià contra la Violència de Gènere i Masclista, presentat per la Generalitat dilluns, i amb el qual es pretén acabar amb aquesta xacra a través de 300 iniciatives.

Des de la Coalició es considera “imprescindible” que tota la societat siga coneixedora d’aquesta mesura, impulsada per la Conselleria d’Igualtat amb el suport de fins a 63 institucions, associacions cíviques, col·lectius socials i econòmics, sindicats i partits, que han ratificat el document, considerat ja el primer acord nacional en la matèria aconseguit per consens.

Per aquest motiu, animen a tots els valencians a entrar a http://sumatalpacte.com/, on trobaran el manifest i podran signar el pacte, de manera individual o col·lectiva, ratificant el seu compromís de difondre el document perquè tots els ciutadans siguen coneixedors del mateix i també certificant la seua responsabilitat a l’hora de lluitar contra el masclisme, fomentar la igualtat en el seu dia a dia i educar en valors igualitaris als xiquets.

“Aquest pacte ens situa als valencians al capdavant de la lluita per la igualtat”, expressen des de Compromís pel Camp de Túria, “perquè la lluita contra el masclisme i la violència de gènere és una lluita de tots que comença per acabar amb la desigualtat estructural”. Així mateix, es mostren satisfets per la unanimitat aconseguida a favor del pla, per al compliment del qual el Consell aportarà 12 milions d’euros, després de reforçar un 10% les partides ja contemplades. “Esperem que els valencians es bolquen amb la iniciativa i signen esta iniciativa”.