Jimenez: “La connexió sud de la urbanització Edeta, la ronda del Regalón a Puig i Lis i el carril bici a Montecollado ja estan en marxa”.

Segons l’edil de Compromís-Move, Elena Jimenez, unes de les grans oblidades en molts pressupostos municipals de Llíria, eren les zones residencials del municipi, les urbanitzacions. Sent que actualment, prop d’una tercera part de la població de la localitat està censada en les mateixes. Vivint moltes més, ja que molta d’aquesta població resideix a Llíria però segueix censada en la seua població natal o de treball.

Davant això, el consistori va decidir invertir part de la subvenció del PPOS 2016 (Pla Provincial de la Diputació de València)  en la millora de diversos vials i connexions en urbanitzacions, com la interconnexió entre Puig i Lis i el Regalón (que actualment és un camí de terra), així com  resoldre l’accés sud de la urbanització Edeta, la qual comptarà amb un pressupost total de 50 mil euros. A part de la interconnexió amb carril bici des del casc urbà a la urbanització de Montecollado. Propostes que Compromís-MoVe ha vingut reivindicant les últimes legislatures i que ara ja són una realitat.

Jimenez felicita l’inici d’aquestes inversions, les quals s’emmarquen dins dels objectius programàtics i propostes que la Coalició ha traslladat a la Corporació municipal i s’han materialitzat en projectes concrets i obres que en breu es podran gaudir pels veïns d’aquestes zones residencials de Llíria, minimitzant d’aquesta manera les greus deficiències en infraestructures viàries i accessos que emmalalteixen gran part de les urbanitzacions de Llíria

Llíria ejecuta las obras de mejora en accessos a urbanizaciones

Jimenez: “La conexión sur de la urbanización Edeta, la ronda del Regalón a Puig i Lis y el carril bici a Montecollado ya están en marcha”.

Según la edil de Compromís-Move, Elena Jimenez, unas de las grandes olvidadas en muchos presupuestos municipales de Llíria, eran las zonas residenciales del municipio, las urbanizaciones. Siendo que actualmente, cerca de una tercera parte de la población de la localidad está censada en las mismas. Viviendo muchas más, ya que mucha de esta población reside en Llíria pero sigue censada en su población natal o de trabajo.

Ante ello, el consistorio decidió invertir parte de la subvención del PPOS 2016 (Plan Provincial de la Diputación de Valencia)  en la mejora de diversos viales y conexiones en urbanizaciones, como la interconexión entre Puig i Lis i el Regalón (que actualmente es un camino de tierra), así como  resolver el acceso sur de la urbanización Edeta, la cual contará con un presupuesto total de 50 mil euros. A parte de la interconexión con carril bici desde el casco urbano a la urbanización de Montecollado. Propuestas que Compromís-MoVe ha venido reivindicando las últimas legislaturas y que ahora ya són una realidad.

Jimenez felicita el inicio de estas inversiones, las cuales se enmarcan dentro de los objetivos programáticos y propuestas que la Coalición ha trasladado a la Corporación municipal y se han materializado en proyectos concretos y obras que en breve se podrán disfrutar por los vecinos de estas zonas residenciales de Llíria, minimizando de este modo las graves deficiencias en infraestructuras viarias y accesos que adolecen gran parte de las urbanizaciones de Llíria.