Garcia: “El CEIP Sant Miquel incorporarà esta oferta educativa en la seua carta de serveis en el curs 2019-20”

El diputat autonòmic de Compromís, Paco Garcia Latorre, ha fet públic que el Col·legi públic Sant Miquel de Llíria comptarà en el pròxim curs escolar amb un aula de 2-3 anys

Garcia afegeix que, la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport ha creat 31 noves aules gratuïtes de 2 anys a escoles d’Infantil i Primària per al curs 2019-2020. D’aquesta manera s’ampliaran el nombre de places gratuïtes de 2 anys en 558 i s’arribarà a les 15.020 places a centres d’Infantil i Primària, ‘escoletes’ de la Generalitat i ‘escoletes’ municipals.

De les 31 aules noves, 9 corresponen a les comarques d’Alacant amb 162 places gratuïtes; 6 a les comarques de Castelló, amb 108 places gratuïtes, i 16 a les comarques de València, amb 288 places gratuïtes.

Des de Compromís, apunta el diputat autonòmic, felicitem aquesta iniciativa i esperem que aquest programa es consolide i puga implantar-se en tots els centres públics de la xarxa educativa de la Generalitat.

Igualment, en la Comarca del Camp de Túria i Serrans, també s’incorporen dos nous centres amb aules de 2-3 anys en CEIP Horta Major, de Vilamarxant i en el CEIP Fabian y Fuero, de Villar del Arzobispo.

Garcia ha assenyalat que el pròxim curs hi haurà 420 aules gratuïtes de 2 anys amb 8.248 places en les comarques de València.

Llíria contará con una nueva aula de infantil de 2-3 años el próximo curso

Garcia: “El CEIP Sant Miquel incorporará esta oferta educativa en su carta de servicios en el curso 2019-20”

El diputado autonómico de Compromís, Paco Garcia Latorre, ha hecho público que el Colegio público San Miguel de Llíria contará en el próximo curso escolar con un aula de 2-3 años

Garcia añade que, la Consellería de Educación, Investigación, Cultura y Deporte ha creado 31 nuevas aulas gratuitas de 2 años a escuelas de Infantil y Primaria para el curso 2019-2020. De este modo se ampliarán el número de plazas gratuitas de 2 años en 558 y se llegará a las 15.020 plazas en centros de Infantil y Primaria, ‘escoletes’ de la Generalitat y ‘escoletes’ municipales.

De las 31 aulas nuevas, 9 corresponden en las comarcas de Alicante con 162 plazas gratuitas; 6 en las comarcas de Castelló, con 108 plazas gratuitas, y 16 en las comarcas de Valencia, con 288 plazas gratuitas.

Desde Compromís, apunta el diputado autonómico, felicitamos esta iniciativa y esperamos que este programa se consolide y pueda implantarse en todos los centros públicos de la red educativa de la Generalitat.

Igualmente, en la Comarca del Camp de Túria y Serranos, también se incorporan dos nuevos centros con aulas de 2-3 años en CEIP Horta Major, de Vilamarxant y en el CEIP Fabian y Fuero, de Villar del Arzobispo.

Garcia ha señalado que el próximo curso habrá 420 aulas gratuitas de 2 años con 8.248 plazas en las comarcas de Valencia