Garcia: “El Camp de Túria rebrà prop de 3,3 milions i Llíria rebrà un 80% més d’ajuda que en l’any anterior”

Per al portaveu comarcal de Compromís i tinent alcalde de Llíria, Paco Garcia, esta injecció als ajuntaments valencians es una aposta decidida pel municipalisme i descentralització de l’administració, ja que els fons va a parar directament a les administracions locals, les quals podran decidir lliurement on destinar els recursos en base a les necessitats reals de cada localitat.

El Camp de Túria rebrà prop de 3,3 milions d’euros. Una xifra que ajudarà a la dinamització local i poder fer realitat diverses actuacions en l’àmbit dels serveis i inversions públiques.La localitat de Llíria rebrà un 80% més d’ajuda que en l’exercici anterior, on la  quantia assignada passa de 200 mil euros de 2019 als 360 mil euros en 2020.

Este Fons de Cooperació era una vella reivindicació dels municipalisme valencià que el Govern del Botànic va decidir posar en marxa fa ara dos anys i el qual ha estat co participat per la Diputació de València, multiplicat així l’esforç de col·laboració amb els ajuntaments de la província, apunta Garcia.

Per a l’edil de Llíria esta ajuda suposa la culminació d’un treball constant que Compromís ha estat realitzant a la institució provincial, en la línia de traslladar els recursos a les administracions locals i així anar donant passes en el procés de comarcalització i descentralització de l’administració valenciana.

La Diputación de Valencia incrementa el Fondo de Cooperación municipal 2020

Garcia: “El Camp de Túria recibirá cerca de 3,3 millones y Llíria recibirá un 80% más de ayuda que en el año anterior”

Para el portavoz comarcal de Compromis y teniente alcalde de Llíria, Paco García, esta inyección a los ayuntamientos valencianos es una apuesta decidida para el municipalismo y descentralización de la administración, ya que los fondos va a parar directamente a las administraciones locales, las cuales podrán decidir libremente donde destinar los recursos en base a las necesidades reales de cada localidad.

El Camp de Turia recibirá cerca de 3,3 millones de euros. Una cifra que ayudará a la dinamización local y poder hacer realidad varias actuaciones en el ámbito de los servicios e inversiones públicas. La localidad de Llíria recibirá un 80% más de ayuda que en el ejercicio anterior, donde la cuantía asignada pasa de 200 mil euros de 2019 a los 360 mil euros en 2020.

Este Fondo de Cooperación era una vieja reivindicación del municipalismo valenciano que el Gobierno del Botánic decidió poner en marcha hace ahora dos años y el cual ha sido co participado por la Diputación de Valencia, multiplicado así el esfuerzo de colaboración con los ayuntamientos de la provincia, apunta García.

Para el edil de Llíria esta ayuda supone la culminación de un trabajo constante que Compromís ha estado realizando en la institución provincial, en la línea de trasladar los recursos a las administraciones locales y así ir dando pasos en el proceso de comarcalización y descentralización de la administración valenciana.