Carrases agafa un nou impuls i incorpora noves activitats al sector productiu d’este polígon punter a la Comunitat
El Conseller d’Economia Sostenible i Sectors Productius, Rafa Climent, acompanyat pel tinents d’alcalde de l’ajuntament de Llíria, Joanma León i Paco Garcia, va visitar les noves instal·lacions de l’empresa AOM (Advanced Orgànic Materials) en el Polígon Industrial de Carrases. Una empresa que va sortir de l’aposta decidia per part del Consell d’internacionalitzar el mercat industrial valencià i la vinguda de noves empreses al nostre territori.
AOM es una empresa líder en producció mundial de materials especialitzats de tocoferols naturals, vitamina E i fitoesterols, la qual ha decidit vindre a Llíria per la seua ubicació estratègica per a la distribució tant en Europa com en la resta del mon.
Igualment, El Conseller i els Tinents d’alcalde de Llíria, varen visitar l’empresa DISBER, on el màxim mandatari del Govern Valencià en matèria econòmica va veure el potencial i la capacitat logística d’esta empresa per a la confecció i distribució de lots nadalencs a tota Espanya i altres mercats europeus.
Climent va destacar la innovació i la capacitat de lideratge d’empreses valencianes com DISBER, que han sabut adaptar la seua capacitat productiva als mercats actuals, amb noves formules logístiques i projecció internacional, al temps que assenten territori creant infraestructura productiva en les comarques de l’interior, com es la Bodega de Vegamar a la comarca de La Serrania.
Des de l’ajuntament, els regidors de CompromísMoVe, han volgut destacar les bones condicions, emplaçament i facilitats del Polígon de Carrases per a la vinguda i implantació de noves empreses, ja que està preparat amb tots els equipaments que demanden tant les multinacionals com les xicotetes i mitjanes empreses.
Igualment, els edils de Llíria han volgut destacar la importància que empreses com DISBER estiguen arrelades al nostre territori, ja que són un motor rellevant per a l’economia de les Comarques del Camp de Túria i La Serrania, així com un important nucli de creació docupació.
Climent visita Llíria para ver la nueva empresa AOM y la actividad productiva de DISBER
Carrases coge un nuevo impulso e incorpora nuevas actividades al sector productivo de este polígono puntero en la Comunidad
El Conseller de Economía Sostenible y Sectores Productivos, Rafa Climent, acompañado por los tenientes de alcalde del ayuntamiento de Llíria, Joanma León y Paco Garcia, visitó las nuevas instalaciones de la empresa AOM (Advanced Organic Materials) ubicada en el Polígono Industrial de Carrases. Una empresa que salió de la apuesta decidía por parte del Consell de internacionalizar el mercado industrial valenciano y la llegada de nuevas empresas en nuestro territorio.
AOM es una empresa líder en producción mundial de materiales especializados de tocoferoles naturales, vitamina E y fitoesteroles, la cual ha decidido venir a Llíria por su ubicación estratégica para la distribución tanto en Europa como en el resto del mundo.
Igualmente, el Conseller y los Tenientes de alcalde de Llíria, visitaron la empresa DISBER, donde el máximo mandatario del Gobierno Valenciano en materia económica vio el potencial y la capacidad logística de esta empresa para la confección y distribución de lotes navideños en toda España y otros mercados europeos.
Climent destacó la innovación y la capacidad de liderazgo de empresas valencianas como DISBER, que han sabido adaptar su capacidad productiva a los mercados actuales, con nuevas fórmulas logísticas y proyección internacional, al tiempo que asientan territorio creando infraestructura productiva en las comarcas del interior, como es la Bodega de Vegamar en la comarca de La Serrania.
Desde el ayuntamiento, los regidores de CompromísMoVe, han querido destacar las buenas condiciones, emplazamiento y facilidades del Polígono de Carrases para la llegada e implantación de nuevas empresas, ya que está preparado con todos los equipamientos que demandan tanto las multinacionales como las pequeñas y medias empresas.
Igualmente, los ediles de Llíria han querido destacar la importancia que empresas como DISBER estén arraigadas en nuestro territorio, ya que son un motor relevante para la economía de las Comarcas del Camp de Túria y La Serrania, así como un importante núcleo de creación de empleo.