La coalició Compromís ha obert un espai a la seua web que amb el nom #ÉselMoment de Participar permet a la ciutadania presentar, fins el pròxim 28 de novembre, les seues aportacions per a l’elaboració del programa electoral per a les pròximes eleccions generals.
Amb esta ferramenta de participació (compromis.net/participa) qualsevol ciutadà pot enviar propostes per al programa electoral i, a més, votar i opinar les propostes enviades per altres participants.
Des de Compromís es vol animar als valencians i valencianes a aportar les seues idees i a debatre sobre les realitzades per altres a fi de què puguen ser incloses en el programa electoral de la candidatura Compromís-Podemos-És el Moment per als comicis del 20 de desembre.
Compromís s’obri així, unes eleccions més, a la participació de la societat en l’elaboració del programa, perquè tots i totes puguen expressar les seues idees i propostes i convertir-se així en un vehicle per a portar-les endavant des del parlament espanyol durant la decisiva pròxima legislatura.
#EselMoment de participar
Compromís inicia un periodo para recoger aportaciones de la ciudadanía al programa electoral
La coalición Compromís ha abierto un espacio en su web que con el nombre #EselMomento de Participar permite a la ciudadanía presentar, hasta el próximo 28 de noviembre, sus aportaciones para la elaboración del programa electoral para las próximas elecciones generales.
Con esta herramienta de participación (compromis.net/participa) cualquier ciudadano puede enviar propuestas para el programa electoral y, además, votar y opinar las propuestas enviadas por otros participantes.
Desde Compromís se quiere animar a los valencianos y valencianas a aportar sus ideas y debatir sobre las realizadas por otros a fin de que puedan ser incluidas en el programa electoral de la candidatura Compromís-Podemos-És el Moment para los comicios del 20 de diciembre.
Compromís se abre así, unas elecciones más, a la participación de la sociedad en la elaboración del programa, para que todos y todas puedan expresar sus ideas y propuestas y convertirse así en un vehículo para llevarlas adelante desde el parlamento español durante la decisiva próxima legislatura.