García. “Les brigades municipals faran un enderrocament preventiu en breu de les cases municipals al carrer Sant Miquel”.
La situació en la que es troben algunes de les vivendes municipals al carrer de Sant Miquel de Llíria ha alertat al veïnat davant possibles enfonsaments per motiu del seu mal estat i l’efecte del vent i la pluja.
Des de Compromís s’ha vingut reclamant la declaració de ruïna d’estes cases i la seua posterior demolició, un fet que estan treballant els serveis tècnics municipals mitjançant la redacció dels corresponents projectes d’enderrocament, però que encara no estan enllestits.
Davant els forts episodis de vent que estem patint, el portaveu de Compromís en la Comissió d’Obres, Paco Garcia Latorre, va proposar que es fera una actuació urgent i que s’actuara sobre aquelles façanes que més perill poguérem representar de cara a una solsida sobre la via pública.
La regidora d’Obres va comunicar ahir en la Comissió que, per part de l’ajuntament s’anaven adoptar eixes mesures preventives i que les brigades Municipals de Camins i d’Obres, que disposen de personal i maquinaria adient, estaven coordinant-se per tal de poder enderrocar i assegurar aquelles façanes que els tècnics municipals aconsellaren per tal de que no es produisca cap enfonsament al carrer Sant Miquel.
Des de Compromís agraïm la intervenció que està coordinant la regidoria d’Obres per tal d’abordar esta problemàtica i assegurar la zona per evitar mals majors.
El AYUNTAMIENTO ACTUARÁ SOBRE VIVIENDAS MUNICIPALES EN MAL ESTADO CON MEDIOS PROPIOS
García. “Las brigadas municipales harán un derribo preventivo en breve de las casas municipales en la calle San Miguel”.
La situación en la que se encuentran algunas de las viviendas municipales en la calle de San Miguel de Llíria ha alertado al vecindario ante posibles hundimientos por motivo de su mal estado y el efecto del viento y la lluvia.
Desde Compromís se ha venido reclamando la declaración de ruina de estas casas y su posterior demolición, un hecho que están trabajando los servicios técnicos municipales mediante la redacción de los correspondientes proyectos de derribo, pero que todavía no están terminados.
Ante los fuertes episodios de viento que estamos sufriendo, el portavoz de Compromís en la Comisión de Obras, Paco Garcia Latorre, propuso que se hiciera una actuación urgente y que se actuara sobre aquellas fachadas que más peligro pudieran revestir de cara a un derrumbe sobre la vía pública.
La concejal de Obras comunicó ayer en la Comisión que, por parte del ayuntamiento se iban adoptar esas medidas preventivas y que las brigadas Municipales de Caminos y de Obras, que disponen de personal y maquinaría adecuada, estaban coordinándose para poder derribar y asegurar aquellas fachadas que los técnicos municipales aconsejaran para que no se produzca ningún hundimiento a la calle San Miguel.
Desde Compromís agradecemos la intervención que está coordinando la concejalía de Obras para abordar esta problemática y asegurar la zona para evitar males mayores.