El grup ecosocialista reclama una intervenció municipal per reparar els danys produïts i que estos locals puguen servir per a donar cabuda a un xicotet viver d’empreses.

Els locals municipals propietat de l’ajuntament de Llíria que es troben en la urbanització de la vall de Llíria han estat novament assaltats per vàndals que han causat diverses destrosses entre els vidres de els finestres, els sostres i el poc mobiliari que hi ha en el seu interior.

Per al portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, la poca utilitat i serveis que ofereixen estos locals, al no emprar-se per a l’ús que varen ser dissenyats originàriament, es a dir, com a locals on pogueren estar diversos negocis o franquícies comercials, ha comportat que el seu abandonament siga punt de mira de vàndals que, de tant en tant causen danys en els tancaments de vidre i en el poc mobiliari que es troba en el seu interior.

Actualment, apunta Garcia, podem trobar-nos portes obertes i vidres trencats, així com sostres mig destrossats i parets plenes de pintades, les quals poden ser perilloses per als menuts de la urbanització que juguen pels voltants.

El grup municipal de compromís proposarà en la pròxima Comissió d’obres i Serveis que per part de l’ajuntament s’actúe en estos locals i es reparen els desperfectes ocasionats, evitant així danys a persones i que els mateixos no es convertisquen en un punt de brutícia.

Utilitzar locals com a viver d’empreses

El portaveu de la coalició afirma que, si al final no hi ha possibilitat de que estos llocs puguen ser utilitzats com a punts comercials de la zona, un altra possibilitat que cap es que, amb la finalitat de donar compliment a un acord plenari de poder articular un viver d’empreses a Llíria, s’utilitzen estos locals com a una xicoteta base logística i física on poder començar a ubicar als nous emprenedors, ja que el mateixos compten amb els serveis bàsics de telefonia, llum i aigua.

D’esta manera, diu Garcia, l’ajuntament pot fomentar d’una manera activa la creació d’ocupació mitjançant l’impuls de nous negocis, sobretot entre la gent jove, ja que estos locals es poden llogar a preu molt assequibles i enfocats a prestar uns serveis amb poca inversió inicial.

COMPROMIS ALERTA DEL VANDALISMO EN LOS LOCALES MUNICIPALES DE VALL DE LLÍRIA

El grupo ecosocialista reclama una intervención municipal para reparar los daños producidos y que estos locales puedan servir para dar cabida a un pequeño vivero de empresas.

Los locales municipales propiedad del ayuntamiento de Llíria que se encuentran en la urbanización de La Vall de Llíria han sido nuevamente asaltados por vándalos que han causado varios destrozos entre los vidrios de las ventanas, los techos y el poco mobiliario que hay en su interior.

Para el portavoz de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, la poca utilidad y servicios que ofrecen estos locales, al no emplearse para el uso que fueron diseñados originariamente, es decir, como locales donde pudieran estar varios negocios o franquicias comerciales, ha comportado que su abandono sea punto de mira de vándalos que, de vez en cuando causan daños en los cerramientos de vidrio y en el poco mobiliario que se encuentra en su interior.

Actualmente, apunta Garcia, podemos encontrarnos puertas abiertas y vidrios rotos, así como techos medio destrozados y paredes llenas de pintadas, las cuales pueden ser peligrosas para los pequeños de la urbanización que juegan por los alrededores.

El grupo municipal de Compromís propondrá en la próxima Comisión de obras y Servicios que por parte del ayuntamiento se actúe en estos locales y se reparan los desperfectos ocasionados, evitando así daños a personas y que los mismos no se conviertan en un punto de suciedad.

Utilizar locales como vivero de empreses

El portavoz de la coalición afirma que, si al final no hay posibilidad de que estos sitios puedan ser utilizados como puntos comerciales de la zona, otra posibilidad que cabe es que, con el fin de dar cumplimiento a un acuerdo plenario de poder articular un vivero de empresas en Llíria, se utilicen estos locales como una pequeña base logística y física donde poder empezar a ubicar a los nuevos emprendedores, dado que los mismos cuentan con los servicios básicos de telefonía, luz y agua.

De esta manera, dice Garcia, el ayuntamiento puede fomentar de una manera activa la creación de ocupación mediante el impulso de nuevos negocios, sobre todo entre la gente joven, ya que estos locales se pueden alquilar a un precio muy asequible y enfocarlos a prestar unos servicios con poca inversión inicial.