El proper dilluns dia 30 de juliol, a les 11 hores en Saló Actes de l’edifici de Grups Parlamentaris (C/Llibertat s/n) de València, tindrà lloc una nova jornada de balanç del primer any de legislatura del grup Compromís.

En l’acte intervindran els nostres diputats i diputades per fer un balanç de l’activitat política desenvolupada en este període i també es parlarà de les línies de treball per al nou curs que, evidentment, continuaran comptant amb les aportacions i la participació activa de totes les ciutadanes i ciutadans que veuen en Compromís una ferramenta per a treballar dia a dia pel benestar de les persones.

Serà una Acte Obert a tots els càrrecs públics de Compromís, col·lectius, simpatitzants i persones que han participat en el treball realitzat pel nostre grup o que volen incorporar-se de nou.

Si vols participar, envia’ns abans de les 14 hores de divendres les teues dades personas (nom, cognoms i DNI) al correu del grup: [email protected]