L’ajuntament te feina i recursos per crear ocupació, l’equip de govern manca de voluntat.

Des de Compromís lamentem profundament que el govern municipal no aprovara la proposta de crear un Pla d’Ocupació Social a nivell municipal i una borsa de treball en una  partida inicial de 500 mil euros  per començar a treballar aquest estiu, la qual es podria complementar amb el 100 mil euros del pressupost de 2013 i els 150 mil euros del que es recapte de la venda de la fusta cremada.

CAP FAMÍLIA A LLÍRIA SENSE TREBALL.

Des de que comença aquesta crisis brutal esta és una demanda reiterada de la Coalició Compromís. Per damunt d’altres actuacions supèrflues i poc productives. La inoperància i la miopia del PP que, després de 4 anys ha sigut incapaç de posar en marxa cap Pla d’0cupació local per pal·liar el càncer més greu que patim hui en dia com es L’ATUR, ha fet que la xifra de desocupació augmente any rere any..

I ARA CAL ACTUAR. Tenim uns 3.000 aturats al poble, famílies senceres que cap membre de la família treballa, ni rep cap prestació, i les persones no volen almoina volen TREBALL, i el pla d’ocupació no sols afavorirà que els llirians i llirianes tinguen una oportunitat per eixir del pou on estan,  sinó que, ajudaria a la col·lectivitat a tindre un Llíria més neta, més habitable, més saludable, més social.

Feina hi ha (netejant boscos, carrers, fent obres i serveis municipals, etc..) i recursos econòmics també en disposa actualment l’ajuntament. Sols es necessita un Govern compromès i que pense en les persones per damunt de totes les coses. L’actual executiu del PP sembla que viu en un altre mon. Els mon dels PAIs i la bombolla urbanística, quan tots sabem que este ha sigut un dels elements que ens han arrossegat a esta crisi.

Des de Compromís seguirem treballant per garantir que els recursos municipals es destinen en crear ocupació, al nivell local, ajudant aquelles persones i famílies que més ho necessiten en estos moments.

EL PP DE LLÍRIA NO APRUEBA LA PROPUESTA DE COMPROMIS DE HACER UN PLAN DE OCUPACIÓN LOCAL
El ayuntamiento tiene trabajo y recursos para generar ocupación, al equipo de gobierno le falta voluntad.

 

Desde Compromís lamentamos profundamente que el gobierno municipal no aprobara la propuesta de crear un Plan de Ocupación Social a nivel municipal y una bolsa de trabajo en una partida inicial de 500 mil euros para empezar a trabajar este verano, la cual se podría complementar con el 100 mil euros del presupuesto de 2013 y los 150 mil euros de lo que se recaude de la venta de la madera quemada.
NINGUNA FAMILIA EN LLÍRIA SIN TRABAJO

Desde que empezó esta crisis brutal esta es una demanda reiterada de la Coalición Compromís. Por encima de otras actuaciones superfluas y poco productivas. La inoperancia y la miopía del PP que, después de 4 años ha sido incapaz de poner en marcha un Plan de 0cupación local para paliar el cáncer más grave que sufrimos hoy en día como es El PARO, ha hecho que la cifra de desempleados aumente año tras año.
Y AHORA HAY QUE ACTUAR. Tenemos unos 3.000 parados en la ciudad, familias enteras que ningún miembro de la familia trabaja, ni recibe ninguna prestación, y las personas no quieren limosna quieren TRABAJO, y el plan de ocupación no sólo favorecerá que los vecinos y vecinas de Llíria tengan una oportunidad para salir del pozo donde están, sino que, ayudaría a la colectividad a tener un Llíria más limpia, más habitable, más saludable, más social.
Trabajo hay (limpiando bosques, calles, haciendo obras y servicios municipales, etc..) y recursos económicos también dispone actualmente el ayuntamiento. Sólo se necesita un Gobierno comprometido y que piense en las personas por encima de todas las cosas. El actual ejecutivo del PP parece que vive en otro mundo. El mundo de los PAIs y la burbuja urbanística, cuando todos sabemos que este ha sido uno de los elementos que nos han arrastrado a esta crisis.
Desde Compromís seguiremos trabajando para garantizar que los recursos municipales se destinan a crear empleo, a nivel local, ayudando a aquellas personas y familias que más lo necesitan en estos momentos.