Des de Compromís per Llíria volem transmetre-vos les més sinceres felicitacions per l’èxit aconseguit per la Banda Simfònica de la Unió Musical de Llíria en el 127 Certamen de Bandes de Música de la Ciutat de València 2013, on l’agrupació va aconseguir el 1er. Premi.

Donar al mestre de la Banda, als Músics, al President de la Societat, a la Junta Directiva i a tota la Societat l’enhorabona pel treball realitzat durant estos mesos de preparació i per haver aconseguit este guardó musical tan merescut després d’una dècada.

La interpretació magistral feta al Palau de la Música, on es va obtindré la màxima puntuació, demostra que la societat continua sent un referent i tenint una de les millors bandes civils a nivell internacional, aconseguint novament un premi que ve a reconèixer la il·lusió, l’art, entrega, dedicació i coordinació que, tant el mestre, com els i les músics de la Unió Musical, van fer  paleses en la execució de cadascuna de les obres interpretades.

Animar-vos a continuar en esta trajectòria musical per tal de situar a esta institució centenària i la localitat de Llíria en el palmarès cultural del mon bandístic i desitjar-vos nous èxits en el futur.