L’Assemblea de Compromís-MoVe es va reunir ahir a la vesprada per valorar els resultats de les eleccions municipals i autonòmiques del passat 24 de maig i acordar les actuacions per propiciar el canvi polític a l’Ajuntament de Llíria, un canvi que assegure la regeneració democràtica, la transparència i la participació ciutadana en el nostre municipi. Un canvi integral en la forma d’entendre l’Ajuntament.

L’Assemblea ha acordat la formació d’una comissió que porte a terme estes converses amb totes les forces polítiques que han aconseguit representació a l’Ajuntament de Llíria, excepte el PP, doncs entenem que “este partit ha demostrat una manera de fer política d’esquenes a la ciutadania que no compartim de cap manera”.

Alhora s’ha determinat que tots els acords que es preguen en aquestes converses, així com el seu contingut, s’explicaran publicamente en Assemblees Obertes a la ciutadania.

Compromís-MoVe acuerda abrir conversaciones para propiciar el cambio político en el Ayuntamiento de Llíria

La Asamblea de Compromís-MoVe se reunió ayer por la tarde para valorar los resultados de las elecciones municipales y autonómicas del pasado 24 de mayo y acordar las actuaciones para propiciar el cambio político en el Ayuntamiento de Llíria, un cambio que asegure la regeneración democrática, la transparencia y la participación ciudadana en nuestro municipio. Un cambio integral en la forma de entender el Ayuntamiento.

La Asamblea ha acordado la formación de una comisión que lleve a cabo estas conversaciones con todas las formaciones políticas que han conseguido representación al Ayuntamiento de Llíria, excepto el PP, pues entendemos que “este partido ha demostrado una manera de hacer política de espaldas a la ciudadanía que no compartimos de ninguna forma”.

Al mismo tiempo se ha determinado que todos los acuerdos que se tomen en estas conversaciones, tanto como su contenido, se explicaran publicamente en Asambleas Abiertas a la ciudadanía.