Jiménez: “La petició de noves llicències a la zona de Laboratoris Radio requereix adaptar la normativa per poder fer efectiva la seua concessió dins de la legalitat”.

La UE-51 LAB. RÀDIO ha agafat un nou impuls amb la petició de noves llicències per a l’ampliació de noves activitats. Llicències de construcció que alguna d’elles requereix d’una modificació de les normes urbanístiques per adaptar-les a les necessitats actuals.

Segons l’edil de Compromís-MoVe, Elena Jiménez Garrido, les noves naus que es plantegen sobrepassen l’altura permesa de 10 metres de cornisa que estableix l’actual PGOU de Llíria, una altura que ja està adaptada en altres polígons propers i que se situa entre els 11 i 12 metres, fet que dificulta la concessió de llicències sense contravenir la normativa urbanística local.

Jiménez, vists els informes jurídics municipals, els quals aconsellen la realització d’una modificació del PGOU per poder portar endavant la implantació d’aquestes empreses dins del marc jurídic, ha proposat a l’equip de govern que, per part dels tècnics municipals es realitzen els informes i tràmits necessaris per portar endavant aquesta modificació del PGOU i així poder concedir les corresponents llicències d’obres i d’activitat.

De fet, aquesta modificació no solament es planteja per al sector de Laboratoris Radio UE-51, sinó també per a la nova zona de SI-1 de Carrases, on la normativa també recull una altura màxima de cornisa de 10 metres. D’aquesta manera, s’homogeneïtzarien tots els grans polígons de la localitat.

COMPROMIS-MOVE PROPONE UNA MODIFICACIÓ DEL PGOU PARA FACILITAR NUEVAS LICENCIAS EN CARRASES

Jiménez: “La petición de nuevas licencias en la zona de Laboratorios Radio requiere adaptar la normativa para poder hacer efectiva su concesión dentro de la legalidad”.

La UE-51 LAB. RADIO ha cogido un nuevo impulso con la petición de nuevas licencias para la ampliación de nuevas actividades. Licencias de construcción que alguna de ellas requiere de una modificación de las normas urbanísticas para adaptarlas a las necesidades actuales.

Según la edil de Compromís-MoVe, Elena Jiménez Garrido,  la nuevas naves que se plantean sobrepasan la altura permitida de 10 metros de cornisa que establece el actual PGOU de Llíria, una altura que ya está adaptada en otros polígonos cercanos y que se sitúa entre los 11 y 12 metros, hecho que dificulta la concesión de licencias sin contravenir la normativa urbanística local.

Jiménez, vistos los informes jurídicos municipales, los cuales aconsejan la realización de una modificación del PGOU para poder llevar adelante la implantación de estas empresas dentro del marco jurídico, ha propuesto al equipo de gobierno que, por parte de los técnicos municipales se realicen los informes y trámites necesarios para llevar adelante esta modificación del PGOU y así poder conceder las correspondientes licencias de obras y de actividad.

De hecho, esta modificación no solo se plantea para el sector de Laboratorios Radio UE-51, sino también  para la nueva zona de SI-1 de Carrases, donde la normativa también recoge una altura máxima de cornisa de 10 metros. De esta manera, se homogeneizarían todos los grandes polígonos de la localidad.