L’alcalde destitueix de Regidora de Personal i deixa sense competències a l’edil del PSOE Isabel Aigües

La manca de diàleg i el desconeixement de com ha de funcionar una administració local de les característiques de l’ajuntament de Llíria que mostra l’alcalde en les seues decisions estan portant a la inoperativitat i bloqueig constant del consistori edetà.

Segons la regidora de Compromís-MoVe i portaveu en la Comissió de Personal, Mª Cruz Garcia Pedrero, ahir, i sense previ avís, l’alcalde de Llíria, Manuel Civera, va provocar una nova situació de crisi en el Govern Local. Esta volta destituint i deixant sense competències a una companya del seu grup socialista, la fins ara regidora de Recursos Humans, Isabel Aigües.

Esta forma poc transparent de funcionar i un tant caciquil de prendre decisions, on el silenci és la contestació per excel·lència i on la discrepància es sinònim de retirada de competències (tal i com va passar fa uns mesos amb dos regidores de Compromís-Move), sembla que s’ha convertit en la tònica emprada pel primer edil de Llíria. Una mostra de poc talant i empatia amb la resta de companys que han format o formen part de l’equip de Govern.

Des de Compromís-MoVe lamenten profundament que Llíria es trobe en esta situació de ingovernabilitat per manca de diàleg i treball en equip, ja que no és esta la voluntat que varen expressar els electors en les urnes el darrer mes de maig. Un fet que la nostra Coalició ha intentat redreçar, oferint col·laboració i tendint ponts als companys socialistes per tal de poder re composar un govern de progrés i aprovar els pressupostos de 2016. Però l’única resposta que hem trobat ha sigut el silenci i el despreci continuat.

Esta volta el grup socialista de l’ajuntament ha anat més lluny cessant i deixant sense competències a una regidora del seu propi grup socialista, simplement per mostrar discrepàncies en la forma de procedir de l’alcalde i alguns dels seus companys, on no se li convocava a reunions i ocultava informació, no se li comunicaven certes actuacions en matèria de personal i inclús es convocaven reunions a esquenes seua en la representació sindical.

Per a Garcia, estes formes i actituds poc constructives de l’alcalde i algun dels seus regidors han fet que Llíria es quede sense un Govern d’esquerres i es cree un cisma en el grup municipal socialista, a part de mantindré bloquejada i inactiva la gestió municipal per no tindre els actuals gestors un projecte clar per a la Ciutat i un equip potent que el gestione.

CIVERA GENERA UNA NUEVA CRISIS EN EL GOBIERNO LOCAL DE LLÍRIA

El alcalde destituye de Regidora de Personal y deja sin competencias al edil del PSOE Isabel Aguas de Busot

La falta de diálogo y el desconocimiento de cómo tiene que funcionar una administración local de las características del ayuntamiento de Llíria que muestra el alcalde en sus decisiones están llevando a la inoperatividad y bloqueo constante del consistorio edetano.

Según la concejal de Compromís-MoVe y portavoz en la Comisión de Personal, Mª Cruz Garcia Pedrero, ayer, y sin previo aviso, el alcalde de Llíria, Manuel Civera, provocó una nueva situación de crisis en el Gobierno Local. Esta vez destituyendo y dejando sin competencias a una compañera de su grupo socialista, la hasta ahora concejal de Recursos Humanos, Isabel Aigues.

Esta forma poco transparente de funcionar y un tanto caciquil de tomar decisiones, donde el silencio es la contestación por excelencia y donde la discrepancia es sinónimo de retirada de competencias (tal y como pasó hace unos meses con dos regidoras de Compromís-Move), parece que se ha convertido en la tónica empleada por el primer edil de Llíria. Una muestra de poco talante y empatía con el resto de compañeros que han formado o forman parte del equipo de Gobierno.

Desde Compromís-MoVe lamentamos profundamente que Llíria se encuentre en esta situación de ingobernabilidad por falta de diálogo y trabajo en equipo, ya que no es esta la voluntad que expresaron los electores en las urnas el último mes de mayo. Un hecho que nuestra Coalición ha intentado reconducir, ofreciendo colaboración y tendiendo puentes a los compañeros socialistas para poder re componer un gobierno de progreso y aprobar los presupuestos de 2016. Pero la única respuesta que hemos encontrado ha sido el silencio y el desprecio continuado.

Esta vez el grupo socialista del ayuntamiento ha ido más lejos cesando y dejando sin competencias a una edil de su propio grupo socialista, simplemente por mostrar discrepancias en la forma de proceder del alcalde y algunos de sus compañeros, donde no se le convocaba a reuniones y ocultaba información, no se le comunicaban ciertas actuaciones en materia de personal e incluso se convocaban reuniones a espaldas suya con la representación sindical.

Para García, estas formas y actitudes poco constructivas del alcalde y alguno de sus concejales han hecho que Llíria se quede sin un Gobierno de izquierdas y se cree un cisma en el grupo municipal socialista, aparte de mantener bloqueada e inactiva la gestión municipal por no tener los actuales gestores un proyecto claro para la Ciudad y un equipo potente que lo gestione.