La proposta de Compromís-MoVe proposa complementar el Plan Renove de Calderes i Finestres del IVACE amb ajudes municipals per fomentar la rehabilitació energètica.

Segons la regidora de Compromís-MoVe, Elena Jiménez, la rehabilitació energètica és una nova font d’ocupació, ja que al voltant d’ella es mobilitzen molts recursos i oficis que a hores d’ara tenen el major percentatge en nombre d’aturats.

El darrer ple ordinari, el consistori de Llíria va aprovar a proposta de la Coalició i amb el suport del PP i Ciutadans, i amb l’abstenció del PSOE i LlíriaPuede, la proposta de complementar les ajudes del Plan Renove 2016, amb altres ajudes des de l’Ajuntament amb diferents línies que puguen subvencionar la instal·lació de plaques solars per a l’aigua calenta sanitària o projectes per aïllar les façanes o cobertes, fomentant iniciatives com les teulades verdes.

Des de la Coalició s’aposta per la rehabilitació energètica com a nova font d’ocupació i potenciar polítiques de sostenibilitat i energies netes que ens permeten signar un pacte intergeneracional amb les nostres filles i nets per la continuïtat del planeta ha apunta l’edil de Compromís-MoVe.

De fet, en la proposta de pressupost alternatiu per a 2016 que presentarà Compromís-MoVe al Ple de l’ajuntament, ja es recull esta línia d’ajudes per poder fer realitat este programa municipal durant el present exercici. Un pas més en la dinamització laboral i ocupacional a la ciutat de Llíria.

El pleno de Llíria aprueba fomentar la rehabilitación energética en el municipio

La propuesta de Compromís-MoVe propone complementar el Plan Renove de Calderas y Ventanas del IVACE con ayudas municipales para fomentar la rehabilitación energética.

Según la concejal de Compromís-MoVe, Elena Jiménez, la rehabilitación energética es una nueva fuente de ocupación, dado que alrededor de ella se movilizan muchos recursos y oficios que a estas alturas tienen el mayor porcentaje en número de parados.

El último pleno ordinario, el consistorio de Llíria aprobó a propuesta de la Coalición y con el apoyo del PP y Ciudadanos, y con la abstención del PSOE y LlíriaPuede, la propuesta de complementar las ayudas del Plan Renove 2016, con otras ayudas desde el Ayuntamiento con diferentes líneas que puedan subvencionar la instalación de placas solares para el agua caliente sanitaria o proyectos para aislar las fachadas o cubiertas, fomentando iniciativas como los tejados verdes.

Desde la Coalición se apuesta por la rehabilitación energética como nueva fuente de ocupación y potenciar políticas de sostenibilidad y energías limpias que nos permiten firmar un pacto intergeneracional con nuestras hijas y nietos por la continuidad del planeta, ha apunta la edil de Compromís-MoVe.

De hecho, en la propuesta de presupuesto alternativo para 2016 que presentará Compromís-MoVe al Pleno del ayuntamiento, ya se recoge esta línea de ayudas para poder hacer realidad este programa municipal durante el presente ejercicio. Un paso más en la dinamización laboral y ocupacional en la ciudad de Llíria.