El grup municipal de Compromís-MoVe ha proposat que en l’edició 2016, en base al reglament de protocol i distincions honorífiques de l’ajuntament de Llíria, siguen guardonades amb la Medalla de la Ciutat, les entitats esportives del Club Bàsquet Llíria, per la seua trajectòria com a entitat esportiva local i per complir-se enguany 25 anys del seu ascens a l’ACB; i el Club de Gimnàstica Rítmica de Llíria, també per la seua trajectòria esportiva local i pel seu triomf com a campiones d’Espanya en 2015.

En l’apartat educatiu, el grup municipal ha proposat nomenar fill adoptiu al mestre En José Zapater Sancho, per la seua trajectòria personal i professional com a docent en la Ciutat. Una de les persones que va fer possible la unificació de les escoles que hi havia en la localitat i participà activament en la renovació pedagògica escolar.

Per al portaveu municipal de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, estes entitats i persones són una mostra de la gran qualitat i nivell que ha tingut, i continua tenint la capital del camp de Túria, en matèria esportiva i educativa. Sent Llíria una de les poques localitat de menys de 20 mil habitants que va aconseguir tindre un equip de bàsquet referent valencià competint en l’ACB, així com un equip de Gimnàstica Rítmica campió Espanyol.

Igualment, apunta Garcia, ha sigut una sort que, persones com En José Zapater hagen contribuït d’una manera tan activa i entregada a fer de l’educació pública local de Llíria un referent, participant en diverses accions i  programes que han situat als nostres col·legis públics en l’avantguarda educativa.

Es per això, que el grup Municipal ha realitzat estes propostes en l’edició de 2016. Per a que siguen preses en consideració i es procedisca a la seua tramitació administrativa segons marca el reglament de protocol i distincions honorífiques de l’ajuntament de Llíria.

Garcia: “Educación y deporte son las propuestas de Compromís-MoVe a las distinciones honoríficas de 2016”

El grupo municipal de Compromís-MoVe ha propuesto que en la edición 2016, en base al reglamento de protocolo y distinciones honoríficas del ayuntamiento de Llíria, sean galardonadas con la Medalla de la Ciutat, las entidades deportivas del Club Baloncesto Llíria, por su trayectoria como entidad deportiva local y por cumplirse este año 25 años de su ascenso a la ACB; y el Club de Gimnasia Rítmica de Llíria, también por su trayectoria deportiva local y por su triunfo como campeonas de España en 2015.

En el apartado educativo, el grupo municipal ha propuesto nombrar hijo adoptivo al maestro Don José Zapater Sancho, por su trayectoria personal y profesional como docente en la Ciutat. Una de las personas que hizo posible la unificación de las escuelas que había en la localidad y participó activamente en la renovación pedagógica escolar.

Para el portavoz municipal de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, estas entidades y personas son una muestra de la gran calidad y nivel que ha tenido, y continúa teniendo la capital del Camp de Túria, en materia deportiva y educativa. Siendo Llíria una de las pocas localidades de menos de 20 mil habitantes que consiguió tener un equipo de baloncesto referente valenciano compitiendo en la ACB, así como un equipo de Gimnasia Rítmica campeón Español.

Igualmente, apunta Garcia, ha sido una suerte que, personas como D. José Zapater hayan contribuido de una manera tan activa y entregada a hacer de la educación pública local de Llíria un referente, participando en varias acciones y programas que han situado a nuestros colegios públicos en la vanguardia educativa.

Es por ello, que el grupo Municipal ha realizado estas propuestas en la edición de 2016. Para que sean tomadas en consideración y se proceda a su tramitación administrativa según marca el reglamento de protocolo y distinciones honoríficas del ayuntamiento de Llíria.