La proposta de Compromís-Move possibilitarà que el Pla de l’Arc albergue les noves instal·lacions d’aquesta infraestructura de seguretat pública.

L’ajuntament de Llíria ha destinat en l’última modificació de crèdits, aprovada aquest mes de juny, una partida econòmica de 700 mil euros que possibilita la construcció del nou edifici de la Policia Local, el qual se situarà en el Pla de l’Arc. Una modificació impulsada des del Grup Municipal de Compromís-Move.

Aquesta instal·lació municipal, el seu projecte bàsic va ser redactat i aprovat en 2011 per unanimitat del ple de la corporació, i ara, amb el recolzament financer pot ser realitat en breu.

Actualment, la Policia Local es troba en un edifici vell, obsolet i amb moltes deficiències, que no compleix cap funcionalitat per a la prestació del servei de seguretat pública que requereix l’actual plantilla i la ciutadania de Llíria.

Segons el portaveu de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, aquesta era una reivindicació i una inversió necessària per a dotar a la Policia Local d’un edifici modern, funcional, accessible i adaptat a les noves necessitats de seguretat pública local del segle XXI.

La parcel·la on es construirà el nou edifici està situada en el Pla de l’Arc, on es troben ara les velles instal·lacions de la Policia Local. I s’unirà als nous vestuaris que es van executar fa uns anys, per a completar així tot l’equipament de seguretat. Aquesta nova dependència municipal estarà a l’altura de les demandes de plantilla policial i de la ciutat, ha destacat García.

Ara solament falta que l’equip de govern ultime el projecte d’execució i licite les obres, accions que es podrien dur a terme, si hi ha voluntat, en els pròxims mesos de 2016 i les obres podrien començar i executar-se al llarg de 2017.

Segons García, la plantilla de Policia Local ha felicitat aquesta iniciativa municipal i esperen que la seua construcció no es demore més en el temps, ja que el problema principal que hi havia, com era el del finançament, ja està solucionat.

Per al portaveu de Compromís-Move, amb aquest nou edifici es dóna resposta a una demanda que es va iniciar a gestar fa quasi un lustre i que amb aquest impuls donat pot veure la llum en breu.  Una bona notícia per a la ciutat i per a la millora dels serveis públics que presta el consistori.

Llíria destina 700 mil euros al nuevo retén de la Policía Local

La propuesta de Compromís-Move posibilitará que el Pla de l’Arc albergue las nuevas instalaciones de esta infraestructura de seguridad pública.

El ayuntamiento de Llíria ha destinado en la última modificación de créditos, aprobada este mes de junio, una partida económica de 700 mil euros que posibilita la construcción del nuevo edificio de la Policía Local, el cual se ubicará en el Pla de l’Arc. Una modificación impulsada desde el Grupo Municipal de Compromís-Move.

Esta instalación municipal, su proyecto básico fue redactado y aprobado en 2011 por unanimidad del pleno de la corporación, y ahora, con el respaldo financiero puede ser realidad en breve.

Actualmente, la Policía Local se encuentra en un edificio viejo, obsoleto y con muchas deficiencias, que no cumple ninguna funcionalidad para la prestación del servicio de seguridad pública que requiere la actual plantilla y la ciudadanía de Llíria.

Según el portavoz de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, esta era una reivindicación y una inversión necesaria para dotar a la Policía Local de un edificio moderno, funcional, accesible y adaptado a las nuevas necesidades de seguridad pública local del siglo XXI.

La parcela donde se construirá el nuevo edificio está situada en el Pla de l’Arc, donde se encuentran ahora las viejas instalaciones de la Policía Local. Y se unirá a los nuevos vestuarios que se ejecutaron hace unos años, para completar así todo el equipamiento de seguridad. Esta nueva dependencia municipal estará a la altura de las demandas de plantilla policial y de la ciudad, ha destacado García.

Ahora solo falta que el equipo de gobierno ultime el proyecto de ejecución y licite las obras, acciones que se podrían llevar a cabo, si hay voluntad, en los próximos meses de 2016 y las obras podrían comenzar y ejecutarse a lo largo de 2017.
Según García, la plantilla de Policía Local ha felicitado esta iniciativa municipal y esperan que su construcción no se demore más en el tiempo, ya que el escollo principal que había, como era el de la financiación, ya está solucionado.

Para el portavoz de Compromís-Move, con este nuevo edificio se da respuesta a una demanda que se inició a gestar hace casi un lustro y que con este impulso dado puede ver la luz en breve.  Una buena noticia para la ciudad y para la mejora de los servicios públicos que presta el consistorio.