Hui fa un any que es posava en marxa el ‪#‎GovernDelBotànic‬, amb el qual posàvem fi a un llarguíssim període de foscor del règim de corrupció i saqueig del PP. Per fi tenim un govern que posa com a prioritat les persones i no els negociets dels “amiguitos del alma”.

La tasca que teníem -i tenim- és immensa. Revertir tot el mal que ens han deixat no és gens fàcil. No obstant això, pensem que aquest any que ara celebrem ha sigut molt positiu per al benestar dels valencians i les valencianes.

I això ho podeu jutjar vosaltres mateixos. Nosaltres intentem donar-vos les dades i instruments perquè pugueu fer un seguiment de l’‪#‎AcordDelBotànic‬ i les polítiques que desenvolupem. En aquesta web teniu una bona ferramenta -> https://compromis.net/info/transparencia/botanic/

Continuem endavant al servei del poble! ‪#‎GovernsAmbCompromís‬

—————

Hoy hace un año que se ponía en marcha el ‪#‎GobiernoDelBotánico‬, con el que poníamos fin a un larguísimo período de oscuridad del régimen de corrupción y saqueo del PP. Por fin tenemos un gobierno que pone como prioridad las personas y no los chanchullos de los “amiguitos del alma”.

La tarea que teníamos -y tenemos- es inmensa. Revertir todo el desastre que no han dejado no es nada fácil. No obstante, pensamos que este año que ahora celebramos ha sido muy positivo para el bienestar de los valencianos y las valencianas.

Y eso lo podéis juzgar vosotros mismos. Nosotros intentamos daros los datos e instrumentos para que podáis hacer un seguimiento del ‪#‎AcuerdoDelBotánico‬ y las políticas que desarrollamos. En esta web tenéis una buena herramienta -> https://compromis.net/info/transparencia/botanic/

¡Seguimos adelante al servicio del pueblo!