La proposta de Compromís-Move es realitzarà estos mesos d’estiu a través del personal que entrarà a treballar en el Pla d’Ocupació Local.

El grup Municipal de Compromís-Move va reclamar el darrer mes de juny al govern local la neteja i eradicació dels abocadors incontrolats a les entrades i eixides de moltes urbanitzacions de Llíria. Un fet que es repeteix any rere any i que de cara a l’estiu genera olors i la proliferació de feristeles.

Segons la regidora de la Coalició, Mª Cruz Garcia Pedrero, , “entre les escombraries acumulades en aquests abocadors hi ha electrodomèstics, mobles, roba, plàstics, cablejat, restes de poda, cristalls i en molts casos, restes orgàniques de deixalles alimentàries. Elements, molts d’ells, molt nocius per al medi ambient, i en particular per a les aigües subterrànies”, han subratllat.

Anit, en el ple ordinari de l’ajuntament, el regidor de serveis va comunicar al Grup Municipal de Compromis-MoVe, que estos treballs de neteja dels abocadors incontrolats s’anaven a realitzar en breu i al llarg d’els propers mesos mitjançant els equips de personal que s’ha incorporat en el Pla d’Ocupació Local de 2016.

Garcia felicita que estes tasques de neteja es porten a cap i al mateix temps ha aprofitat per fer una crida a la ciutadania i demanar que no es dipositen les deixalles en abocadors incontrolats i es porten els residus als punts nets per al seu tractament, ja ben siga  a través dels serveis que ofereix l’ajuntament com a través de l’eco parc, atès que la contaminació del Medi ambient és alguna cosa que ens afecta a tots.

En breve iniciarán los trabajos de limpieza de vertederos incontrolados en el término municipal de Llíria, sobre todo cerca de urbanizaciones

La propuesta de Compromís-Move se realizará estos meses de verano a través del personal que entrará a trabajar en el Plan de Empleo Local.

El grupo Municipal de Compromís-Move reclamó el último mes de junio al gobierno local la limpieza y erradicación de los vertederos incontrolados a las entradas y salidas de muchas urbanizaciones de Llíria. Un hecho que se repite año tras año y que de cara en verano genera olores y la proliferación de alimañas.

Según la regidora de la Coalición, Mª Cruz Garcia Pedrero, “entre la basura acumulada en estos vertederos hay electrodomésticos, muebles, ropa, plásticos, cableado, restos de poda, cristales y en muchos casos, restos orgánicos de desechos alimentarios. Elementos, muchos de ellos, muy nocivos para el medio ambiente, y en particular para las aguas subterráneas”, han subrayado.

Anoche, en el pleno ordinario del ayuntamiento, el edil de servicios comunicó al Grupo Municipal de Compromis-MoVe, que estos trabajos de limpieza de los vertederos incontrolados se iban a realizar en breve y a lo largo de los próximos meses mediante los equipos de personal que se ha incorporado en el Plan de empleo Local de 2016.

Garcia felicita que estas tareas de limpieza se lleven a cabo y al mismo tiempo ha aprovechado para hacer un llamamiento a la ciudadanía y pedir que no se depositen los desechos en vertederos incontrolados y se lleven los residuos a los puntos limpios para su tratamiento, ya bien sea  a través de los servicios que ofrece el ayuntamiento como través del ecoparque, dado que la contaminación del Medio ambiente es algo que nos afecta a todos.