La Coalició recorre les comarques per a conèixer les necessitats dels municipis.

Els diputats el Congrés, Enric Bataller i Ignasi candela, juntament amb el diputat autonòmic de la coalició, Paco García, han realitzat una vaig alternar per la Comarca del Camp de Túria i Els Serrans per a reivindicar un “tracte just” per als valencians per part del Govern central en els pròxims Pressupostos Generals de l’Estat de 2017.

Les diputats de Compromís ha iniciat la seua marxa amb un desdejuni i una visita al parc Fluvial del Túria en la localitat de Pedralba, on han estat amb les regidores de la Coalició i militants en aquesta localitat de la Serrania.

Després, han mantingut una reunió amb representants de la Coalició a Llíria, concentrant-se en l’estació de metro de la capital de Camp de Túria, junt als Joves d’Iniciativa i la seua campanya de petició d’un “Tracte Just” en el PGE2017, on han centrat les seues reivindicacions en el transport públic de l’àrea metropolitana de València.

Des de Compromís s’ha assenyalat que el Govern Valencià ha complit els seus deures, redactant el pla de mobilitat comarcal, amb la renovació de la flota d’autobusos de la línia 145 entre Llíria i València i la revisió del Mapa Concessional de serveis de transport públic. Per açò, ara, el Govern de Rajoy ha de modificar els pressupostos per a donar cabuda a la nova  Entitat Metropolitana de Transports del Àrea de València, que ja tenen Madrid i Barcelona, imprescindible per al futur del Camp de Túria i per a la qual és necessària una inversió de 29 milions d’euros.

Els representants de la coalició s’han desplaçat després fins a La Pobla de Vallbona, on han mantingut una reunió de treball amb l’alcalde de la localitat, Josep Vicent García, i càrrecs públics comarcals entre els quals es trobava la tinent alcalde i regidora de L’Eliana, Isabel Montaner.

L’alcalde de La Pobla Vallbona ha  fet una valoració de la situació de la comarca respecte de les comunicacions, re marcant la necessitat d’aquesta nova entitat de transport públic i ha agraït que Compromís seguisca la seua labor de proximitat a la ciutadania, visitant els municipis i coneixent dels seus representants públics quines són les prioritats per als pressupostos.

A Riba-roja de Túria, els diputats de Compromís han celebrat un esmorzar amb les federacions de comerciants de la comarca. I ja a la vesprada, s’ha realitzat una altra trobada amb militants i simpatitzants en la localitat de Sant Antonio de Benaixeve. Finalitzant la visita en la localitat de l’Eliana, on s’ha fet una xarrada per a abordar els Pressupostos Generals de 2017 i posteriorment s’ha realitzat un sopar que ha conclòs la jornada.

Compromís Camp de Túria y Serranos reivindicando un “Trato Justo”

La Coalición recorre las comarcas para conocer las necesidades de los municipios.

Los diputados el Congreso, Enric Bataller y Ignasi candela, junto con el diputado autonómico de la coalición, Paco García, han realizado una turné por la Comarca del Camp de Túria y Los Serranos para reivindicar un “trato justo” para los valencianos por parte del Gobierno central en los próximos Presupuestos Generales del Estado de 2017.

Las diputados de Compromís ha iniciado su marcha con un desayuno y una visita al parque Fluvial del Túria en la localidad de Pedralba, donde han estado con las concejalas de la Coalición y militantes en esta localidad de la Serrania.

Después, han mantenido una reunión con representantes de la Coalición en Llíria, concentrándose en la estación de metro de la capital de Camp de Túria, junto con los jóvenes d’Iniciativa y la campaña de reivindicación de un “Trato Justo en los PGE2017”, donde han centrado sus reivindicaciones en el transporte público del área metropolitana de València.

Desde Compromís se ha señalado que el Gobierno Valenciano ha cumplido sus deberes, redactando el plan de movilidad comarcal, con la renovación de la flota de autobuses de la línea 145 entre Llíria y Valencia y la revisión del Mapa Concesional de servicios de transporte público. Por ello, ahora, el Gobierno de Rajoy ha de modificar los presupuestos para dar cabida a la nueva  Entidad Metropolitana de Transportes del Área de València, que ya tienen Madrid y Barcelona, imprescindible para el futuro del Camp de Túria y para la que es necesaria una inversión de 29 millones de euros.

Los representantes de la coalición se han desplazado después hasta La Pobla de Vallbona, donde han mantenido una reunión de trabajo con el alcalde de la localidad, Josep Vicent García, y cargos públicos comarcales entre los que se encontraba la teniente alcalde y concejal de L’Eliana, Isabel Montaner.

El alcalde de la Pobla Vallbona ha  hecho una valoración de la situación de la coamra respecto de las comunicaciones, haceindo incapié en la necesidad de esta nueva entidad de transporte público y ha agradecido que Compromís siga su labor de cercanía a la ciudadanía, visitando los municipios y conociendo de sus representantes públicos cuales son las prioridades para los presupuestos.

En Riba-roja de Túria, los diputados de Compromís han celebrado un almuerzo con las federaciones de comerciantes de la comarca. Y ya por la tarde, se ha realizado otro encuentro con militantes y simpatizantes en la localidad de San Antonio de Benagéber. Finalizando la visita en la localidad de l’Eliana, donde se ha hecho una charla para abordar los Presupuestos Generales de 2017 y posteriormente se ha realizado una cena que ha concluido la jornada.