La proposta d’adquisició de noves unitats va ser promoguda per Compromís-MoVe amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei, sobretot en urbanitzacions.

La Coalició contínua amb la seua aposta ferma per millorar els serveis bàsics que es presten als ciutadans, sobretot a les urbanitzacions, on els serveis són més precaris o inexistents, posant especial èmfasi en la neteja viària, recollida de poda i millora en la recollida del fem. Prova d’això és la licitació que s’ha realitzat per a l’adquisició d’un nou lot de contenidors de recollida de residus sòlids urbans.

El portaveu de la Coalició Compromís-Move, Paco Garcia Latorre, ha felicitat que la proposta realitzada per la seua formació en el ple de pressupostos tinga ja llum verda per convertir-se en realitat, al mateix temps que ha reiterat que “un dels eixos centrals de les polítiques que estem aplicant a l’ajuntament és la de millorar els serveis bàsics que prestem als ciutadans de Llíria, en aquest cas en un servei tan essencial i primordial com és la recollida del fem”.

Garcia apunta que moltes pedanies de Llíria compten amb un nombre insuficient de contenidors, o amb contenidors que tenen poca capacitat per a algunes èpoques de l’any. Pel que es fa imprescindible el dotar de millor servei als veïns que viuen en aquestes zones del terme municipal.

Igualment, en el casc urbà s’han deteriorat diverses unitats, així com hi ha barris on es fa necessari la implantació de contenidors amb major capacitat de recollida, ja que els residus sòlids en certs dies de la setmana es desborden i acaben per vessar-se per terra.

50 mil euros per a nous contenidors

Segons ha informat el portaveu, l’Ajuntament de Llíria ha destinat 50 mil euros més IVA a l’adquisició de noves unitats de contenidors destinats a la recollida de residus sòlids urbans (RSU), per a la reposició d’existents en mal estat, així com per ampliar la capacitat de recollida en diferents punts del municipi.

Avui s’ha fet pública la licitació d’aquest contracte d’adquisició de contenidors, on les empreses interessades tindran un termini de 15 dies per presentar les seues ofertes, apunta Garcia.

Llíria licita la compra de nuevos contendores

La propuesta de adquisición de nuevas unidades fue promovida por Compromís-MoVe en aras a mejorar la calidad del servicio, sobretodo en urbanizaciones.

La Coalición continua con su apuesta firme por mejorar los servicios básicos que se prestan a los ciudadanos, sobre todo en las urbanizaciones, donde los servicios son más precarios o inexistentes, poniendo especial énfasis en la limpieza viaria, recogida de poda y mejora en la recogida de la basura. Prueba de ello es la licitación que se ha realizado para la adquisición de un nuevo lote de contenedores de recogida de residuos sólidos urbanos.

El portavoz de la Coalición Compromís-Move, Paco Garcia Latorre, ha felicitado que la propuesta realizada por su formación en el pleno de presupuestos tenga ya luz verde para convertirse en realidad, al tiempo que ha reiterado que “uno de los ejes centrales de las políticas que estamos aplicando en el ayuntamiento es la de mejorar los servicios básicos que prestamos a los ciudadanos de Llíria, en este caso en un servicio tan esencial y primordial como es la recogida de la basura”.

Garcia apunta que muchas pedanías de Llíria cuentan con un número insuficiente de contendores, o con contendores que tiene poca capacidad para algunas épocas del año. Por lo que se hace imprescindible el dotar de mejor servicio a los vecinos que viven en estas zonas del término municipal.

Igualmente, en el casco urbano se han deteriorado diversas unidades, así como hay barrios donde se hace necesario el implantar contenedores con mayor capacidad de recogida, ya que la basura en ciertos días de la semana se desborda y acaba por derramarse por los suelos.

50 mil euros para nuevos contendores

Según ha informado el portavoz, el Ayuntamiento de Llíria ha destinado 50 mil euros más IVA a la adquisición de nuevas unidades de contenedores destinados a la recogida de residuos sólidos urbanos (RSU), para la reposición de existentes en mal estado, así como para ampliar la capacidad de recogida en distintos puntos del municipio.

Hoy se ha hecho pública la licitación de este contrato de adquisición de contendores, donde las empresas interesadas tendrán un plazo de 15 días para presentar sus ofertas, apunta Garcia.