La proposta de Compromís s’ha materialitzat aquest matí amb l’engegada d’aquest Servei, el qual donarà cobertura al Camp de Túria i Serrans.

Per al diputat de Compromís, Paco Garcia Latorre, impulsor i defensor d’aquesta mesura, les comarques de l’interior han vista feta realitat una necessitat que era aclamada per la ciutadania, la de poder comptar amb un Servei propi d’urgències pediàtriques.

Garcia apunta que en aquesta legislatura s’havien marcat diversos objectius de cara a millorar la cartera de Serveis de l’Hospital de Llíria: un d’ells era la dotació d’aquest Servei d’urgències pediàtriques i un altre el de millorar el transport públic, així com la possibilitat d’implementar el servei de maternitat.

La proposta d’aquest servei de pediatria va ser presentada pel Grup Parlamentari de Compromís l’any 2016, a principi de la legislatura. Una proposta que avui s’ha materialitzat i s’ha fet realitat.

Respecte a la millora del transport, des de la Conselleria d’Infraestructures ja s’ha previst incloure en el nou Mapa Concesional que la Línia 145 que cobreix el recorregut de València-Llíria i abasta tota l’àrea del Departament de Salut fins a la localitat de Llíria, tinga l’última parada al propi hospital. Facilitant així la mobilitat als usuaris d’aquesta infraestructura sanitària.

En referència a la possibilitat d’incloure en la cartera de serveis de l’Hospital de Llíria la maternitat, la Conselleria de Sanitat segueix estudiant la viabilitat d’aquesta proposta.

Garcia ha agraït el treball realitzat per la Consellera de Sanitat, Carmen Munt, que s’ha bolcat a poder dotar del personal i dels mitjà tècnics necessaris per fer possible la implantació d’aquest nou servei.

El hospital de Llíria ya cuenta con Servicio de Urgencias Pediátricas

La propuesta de Compromís se ha materializado esta mañana con la puesta en marcha de este Servicio, el cual dará Servicio al Camp de Túria i Serranía.

Para el diputado de Compromís, Paco Garcia Latorre, impulsor y defensor de esta medida, las comarcas del interior han vista hecha realidad una necesidad que era aclamada por la ciudadanía, la de poder contar con un Servicio propio de urgencias pediátricas.

Garcia apunta que en esta legislatura se habían marcado diversos objetivos de cara a mejorar la cartera de Servicios del Hospital de Llíria: uno de ellas era la dotación de este Servicio de urgencias pediátricas y otro el de mejorar el transporte público, así como la posibilidad de implementar el servicio de maternidad.

La propuesta de este servicio de pediatria fue presentada por el Grupo Parlamentario de Compromís en el año 2016, a principio de la legislatura. Una propuesta que hoy se ha materializado y se ha hecho realidad.

Respecto a la mejora del transporte, desde la Conselleria de Infraestructuras ya se ha previsto incluir en el nuevo Mapa Concesional que la Línea 145 que cubre el recorrido de Valencia-Llíria y abarca toda el área del Departamento de Salud hasta la localidad de Llíria, tenga la última parada en el propio hospital. Facilitando así la movilidad a los usuarios de esta infraestructura sanitaria.

En referencia a la posibilidad de incluir en la cartera de servicios del Hospital de Llíria la maternidad, la Conselleria de Sanidad sigue estudiando la viabilidad de esta propuesta.

Garcia ha agradecido el trabajo realizado por la Consellera de Sanidad, Carmen Montón, que se ha volcado en poder dotar del personal y de los medio tecnicos necesarios para hacer posible la implantación de este nuevo servicio.