Garcia: “Els comptes de 2018 van dirigits a rescatar persones i amplificar les polítiques socials i d’inclusió”

Per al portaveu de la Coalició Compromís-MoVe i tinent d’alcalde, Paco Garcia Latorre, són uns pressupostos que marquen el canvi, apuntalen la recuperació municipal i assoleixen inversions i projectes aprovats en el ple municipal, donant resposta a moltes de les demandes i reivindicacions ciutadanes dels darrers anys.

Garcia senyala que, són uns pressupostos expansius, que accentuen les accions encaminades a rescatar als mes vulnerables, a la generació d’ocupació i a la dinamització econòmica i empresarial de Llíria. Vertebren un nou model cultural i turístic, fent una gran aposta pel binomi patrimoni-música, la creativitat i la innovació.

El portaveu de Compromís-MoVe ha demanant la col·laboració ciutadana i de la resta dels grups municipals per aconseguir l’objectiu comú, que no es altre que fer de Llíria una Ciutat amable, acollidora, solidaria i plena d’oportunitats.

Des de la coalició s’ha fet un repàs general als projectes i inversions (que enguany superen el 2,2 milions d’euros) en cadascuna de les àrees i regidories municipals. On cal destacar iniciatives com la Construcció del nou IES camp de Túria i el pla Edificant, la remodelació del Llar dels Jubilats, l’impuls dels programes d’ocupació, la re industrialització local i els sectors terciaris, l’amplificació de les polítiques socials, la recuperació del patrimoni i la difusió turístic a com a motor econòmic, la gran agenda Cultural i Musical, la redacció del Pla Director de Sanejament, la remodelació de la Plaça major, la construcció del nou Retén de Policia Local, la millora dels accessos i les instal·lacions esportives i els projectes de regeneració urbana al voltant del Pich, Sant Miquel i santa Bàrbara.

Llíria presenta un presupuesto “comprometido con la protección social y la generación de empleo”

Garcia: “Las cuentas de 2018 van dirigidos a rescatar personas y amplificar las políticas sociales y de inclusión”

Para el portavoz de la Coalición Compromís-MoVe y teniente de alcalde, Paco Garcia Latorre, son unos presupuestos que marcan el cambio, apuntalan la recuperación municipal y logran inversiones y proyectos aprobados en el pleno municipal, dando respuesta a muchas de las demandas y reivindicaciones ciudadanas de los últimos años.

Garcia señala que, son unos presupuestos expansivos, que acentúan las acciones encaminadas a rescatar a los más vulnerables, a la generación de empleo y a la dinamización económica y empresarial de Llíria. Vertebran un nuevo modelo cultural y turístico, haciendo una gran apuesta por el binomio patrimonio-música, la creatividad y la innovación.

El portavoz de Compromiso-MoVe ha pidiendo la colaboración ciudadana y del resto de los grupos municipales para conseguir el objetivo común, que no se otro que hacer de Llíria una Ciutat amable, acogedora, *solidaria y llena de oportunidades.

Desde la coalición se ha hecho un repaso general a los proyectos e inversiones (que este año superan los 2,2 millones de euros) en cada una de las áreas y concejalías municipales. Donde hay que destacar iniciativas como la Construcción del nuevo IES Camp de Túria y el plan Edificant, la remodelación del Hogar del Jubilado, el impulso de los programas de empleo, la re industrialización local y los sectores terciarios, la amplificación de las políticas sociales, la recuperación del patrimonio y la difusión turístico como motor económico, la gran agenda Cultural y Musical, la redacción del Plan Director de Saneamiento, la remodelación de la Plaza mayor, la construcción del nuevo Retén de Policía Local, la mejora de los accesos y las instalaciones deportivas y los proyectos de regeneración urbana de los alrededores del Pich, Sant Miquel y Santa Bàrbara.