L’anunci publicat el DOUE per procediment obert servirà per a contractar els serveis de redacció dels projectes tècnics i la direcció posterior d’obra i està valorat en 674.048,68 euros

La sotssecretària de Justícia de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, reformes Democràtiques i Llibertats Públiques ha licitat a través del Diari Oficial de la Unió Europea (DOUE) el Servei d’arquitectura i enginyeria per a la redacció dels projectes i direcció d’obres de construcció de la nova seu judicial a Llíria.

Segons el diputat autonòmic de Compromís i Tinent d’Acalde de Llíria, Paco Garcia Latorre, aquest anunci ve a culminar el treball que des de la Coalició s’ha fet al llarg d’aquesta legislatura perquè el nou Palacio de Justícia de Llíria fos una realitat.

Primer s’ha treballat en la cessió de parcel·la municipal situada al Carrer Bétera a la Generalitat Valenciana, un immoble que compta amb una superfície de 2.050 m2 i està situada enfront dels actuals jutjats de Llíria.

Després, apunta Garcia, es va aconseguir que aquesta instal·lació entrara a formar part del nou Pla d’infraestructures Judicials que la Conselleria de Justícia va presentar l’any passat amb una inversió prevista de 17 milions d’euros, incorporant ja una partida pressupostària en els comptes de la Generalitat per a 2019.

Ara, amb la licitació de la redacció del projecte i la posterior direcció d’obres es dona un pas qualitatiu i s’entra en la recta final per a fer realitat aquesta inversió tan vital per a aquest partit judicial.

Per al diputat de Compromís, aquesta era una reivindicació que la Coalició vènia realitzant des de feia anys, així com una reclamació del personal de justícia que presta a Llíria els seus serveis i que actualment es veuen obligats a treballar en condicions bastant deficients i en seus disperses.

Paral·lelament, des de les Conselleries de Justícia i la de Polítiques Inclusives, s’ha donat llum verda també a la dotació d’una Oficina d’Atenció a les Víctimes del Delicte que estarà situada en el Centre Multiusos i un Punt de Trobada Familiar que se situarà en Villa Àngels.

La GVA licita el proyecto para el nuevo Palacio de Justicia en Llíria

El anuncio publicado el DOUE por procedimiento abierto servirá para contratar los servicios de redacción de los proyectos técnicos y la dirección posterior de obra y está valorado en 674.048,68 euros

La subsecretaria de Justicia de la Conselleria de Justicia, Administración Pública, reformes Democráticas y Libertades Públicas ha licitado a través del Diario Oficial de la Unión Europea (DOUE) el Servicio de arquitectura e ingeniería para la redacción de los proyectos y dirección de obres de construcción de la nueva sede judicial de Llíria.

Según el diputado autonómico de Compromís y Teniente Acalde de Llíria, Paco Garcia Latorre, este anuncio viene a culminar el trabajo que desde la Coalición se ha hecho a lo largo de esta legislatura para que el nuevo Palacio de Justicia de Llíria fuese una realidad.

Primero se ha trabajado en la cesión de parcela municipal ubicada en la Calle Bétera a la Generalitat Valenciana, un inmueble que cuenta con una superficie de 2.050 m2 y está situada frente a los actuales juzgados de Llíria.

Luego, apunta Garcia, se consiguió que esta instalación entrase a formar parte del nuevo Plan de infraestructuras Judiciales que la Conselleria de Justicia presentó el año pasado con una inversión prevista de 17 millones de euros, incorporando ya una partida presupuestaria en las cuentas de la Generalitat para 2019.

Ahora, con la licitación de la redacción del proyecto y la posterior dirección de obras se da un paso cualitativo y se entra en la recta final para hacer realidad esta inversión tan vital para este partido judicial.

Para el diputado de Compromís, esta era una reivindicación que la Coalición venia realizado desde hacia años, así como una reclamación del personal de justicia que presta en Llíria sus servicios y que actualmente se ven obligados a trabajar en condiciones bastante deficientes y en sedes dispersas.

Paralelamente, desde las Consellerias de Justicia y políticas Inclusivas, se ha dado luz verde también a la dotación de una Oficina de Atención a las Víctimas del Delito que estará ubicada en el Centro Multiusos y un Punto de Encuentro Familiar que se ubicará en Villa ángeles.