Garcia: “Per fi anem a poder gaudir d’este magnífic parc arqueològic únic en tot el territori valencià”

La Junta de Govern de Llíria ha aprova l’adjudicació de la intervenció arqueològica i arquitectònica en l’àmbit de les Termes Menors del Santurari Oracular de Mura, on es farà una inversió de prop de 700 mil euros.

Segons el regidor de Cultura, Patrimoni i Turisme de l’ajuntament, Paco Garcia Latorre, amb este projecte, es portarà endavant la segona fase de la rehabilitació del complex arquitectònic, amb l’excavació i consolidació de les termes menors i de la palestra, l’espai d’activitats esportives a l’aire lliure que formava part de les termes majors.

Este projecte està finançat al 50% amb la línia d’ajudes del Programa Operatiu de Fons Europeus de Desenvolupament Regional Fons (FEDER). Unes ajudes que vàrem sol·licitar ara fa poc més d’un any i que en breu permetran que la ciutadania puga gaudir d’este nou parc arqueològic que Llíria podrà oferir al mon.

L’empresa encarregada de dur endavant les obres serà la mercantil “Patrimonio Inteligente SL”, que ha estat la seleccionada per dur endavant els treballs de posada en valor d’este espai municipal el qual ha estat tancat quasi una dècada, i que ara, amb esta intervenció serà visitable i comptarà amb un centre d’interpretació del conjunt arquitectònic.

Llíria adjudica la restauración de Las termas Romanas de Mura

Garcia: “Por fin vamos a poder disfrutar de este magnífico parque arqueológico único en todo el territorio valenciano”

La Junta de Gobierno de Llíria ha aprueba la adjudicación de la intervención arqueológica y arquitectónica en el ámbito de las Termas Menores del Santurario Oracular de Mura, donde se hará una inversión de cerca de 700 mil euros.

Según el edil de Cultura, Patrimonio y Turismo del ayuntamiento, Paco Garcia Latorre, con este proyecto, se llevará a cabo la segunda fase de la rehabilitación del complejo arquitectónico, con la excavación y consolidación de las termas menores y de la palestra, así como del espacio de actividades deportivas al aire libre que formaba parte de las termas mayores.

Este proyecto está financiado al 50% con la línea de ayudas del Programa Operativo de Fondos Europeos de Desarrollo Regional Fondo (FEDER). Unas ayudas que solicitamos ahora hace poco más de un año y que en breve permitirán que la ciudadanía pueda disfrutar de este nuevo parque arqueológico que Llíria podrá ofrecer al mundo.

La empresa encargada de llevar adelante las obras será la mercantil “Patrimonio Inteligente SL”, que ha sido la seleccionada para llevar adelante los trabajos de puesta en valor de este espacio municipal el cual ha estado cerrado casi una década, y que ahora, con esta intervención será visitable y contará con un centro de interpretación del conjunto arquitectónico.