Jiménez: “Les obres se centren en renovar el ferm de l’espai utilitzat com a estacionament provisional per a poder pavimentar-lo en breu”

L’Ajuntament de Llíria ha realitzat avui les obres de millora i condicionament de la parcel·la de la Cultural, la qual s’utilitza actualment com a aparcament. L’objectiu d’aquests treballs s’ha centrat en reparar el ferm del solar, que estava en males condicions pels últims episodis de pluges, aplanant i eliminant els clots existents.

La regidora de camins de CompromísMove, Elena Jiménez, conscient que aquesta parcel·la és utilitzada cada dia per centenars de vehicles i que no estava en les millors condicions per al seu ús, ha procedit a la seua reparació.

Segons Jiménez, aquesta actuació serà continuada en breu per una altra que s’emmarca dins dels Pressupostos Participatius municipals, la de pavimentació d’aquest solar, ja que ha estat una de les propostes que ha estat més votada. Aquesta proposta va encaminada a eliminar la pols que es produeix diàriament per les entrades i eixides de vehicles del solar, i que així no moleste més el veïnat.

Per a l’edil de CompromísMove, aquest és un altre dels excel·lents treballs que realitza l’equip humà que conforma la Brigada de Camins de Llíria, un xicotet equip de treballadors públics amb un cor de lleó, que amb pocs mitjans fan grans assoliments de manteniment, tant de llocs públics com dels vials del nostre terme municipal.

Llíria repara el aparcamiento de La Cultural

Jiménez: “Las obras se centran en renovar el firme del espacio utilizado como estacionamiento provisional para poder pavimentarlo en breve”

El Ayuntamiento de Llíria ha realizado hoy las obras de mejora y acondicionamiento de la parcela de La Cultural, la cual se utiliza actualmente como aparcamiento. El objetivo de estos trabajos se ha centrado en reparar el firme del solar, que estaba en malas condiciones por los últimos episodios de lluvias, allanando y eliminando los baches existentes.

La concejal de caminos de CompromísMove, Elena Jiménez, consciente que esta parcela es utilizada cada día por centenares de vehículos y que no estaba en las mejores condiciones para su uso, ha procedido a su reparación.

Según Jiménez, esta actuación será continuada en breve por otra que se enmarca dentro de los Presupuestos Participativos municipales, la de pavimentación de este solar, ya que ha sido una de las propuestas que ha sido más votada. Esta propuesta va encaminada a eliminar el polvo que se produce diariamente por las entradas y salidas de vehículos del solar, y que así no moleste más al vecindario.

Para la concejal de CompromísMove, este es otro de los excelentes trabajos que realiza el equipo humano que conforma la Brigada de Caminos de Llíria, un pequeño equipo de trabajadores públicos con un corazón de león, que con pocos medios hacen grandes logros de mantenimiento, tanto de lugares públicos como de los viales de nuestro término municipal.