Garcia: “Educació invertirà en la localitat més de 17 milions d’euros en nous centres públics i la remodelació dels existents”

El Ple de l’ajuntament de Llíria ha acceptat la delegació de competència per part de la Generalitat Valenciana per a dur a terme la construcció del nou IEs Camp de Túria i el nou Col·legi Públic núm. 3, els quals se situaran en la zona de Mura, nou barri d’expansió de la localitat.

Per al regidor de Cultura i Portaveu de CompromísMove, Paco Garcia, aquest és l’últim pas administratiu per a després poder licitar les obres de construcció. Unes obres i instal·lacions que han estat reivindicades per la Coalició i per la Comunitat Educativa des de fa dècades i que ara seran una realitat.

Garcia assenyala que la Conselleria d’Educació que dirigeix el Conseller Marzá, ha complert amb la Ciutat, amb una inversió de més de 17 milions d’euros, concretament: 10 milions per al nou IES, 6 milions per al tercer col·legi públic i un altre milió i mig més per a obres de millora en les actuals instal·lacions educatives públiques.

Actualment, s’estan finalitzant els treballs arqueològics per a l’obertura dels vials que han de donar accés als nous centres educatius, i en breu s’adjudicaran i començaran les obres de construcció d’aquests. Estos treballs previs tindran una inversió pròxima al milió d’euros, apunta Garcia.

Llíria acepta la delegación para construir el Nuevo IES Camp de Túria y el Colegio Público nº 3 en el barrio de Mura

Garcia. “Educación invertirá en la localidad más de 17 millones de euros en nuevos centros públicos y la remodelación de los existentes”

El Pleno del ayuntamiento de Llíria ha aceptado la delegación de competencia por parte de la Generalitat Valenciana para llevar a cabo la construcción del nuevo IEs Camp de Túria y el nuevo Colegio Público nº 3, los cuales se ubicaran en la zona de Mura, nuevo barrio de expansión de la localidad.

Para el concejal de Cultura y Portavoz de CompromísMove, Paco Garcia, este es el último paso administrativo para luego poder licitar las obras de construcción. Unas obras e instalaciones que han sido reivindicadas por la Coalición y por la Comunidad Educativa desde hace décadas y que ahora serán una realidad.

Garcia señala que la Conselleria de Educación que dirige el Conseller Marzá, ha cumplido con la Ciudad, con una inversión de más de 17 millones de euros, concretamente: 10 millones para el nuevo IES, 6 millones para el tercer colegio público y otro millón y medio más para obras de mejora en las actuales instalaciones educativas públicas.

Actualmente, se están finalizando los trabajos arqueológicos para la apertura de los viales que han de dar acceso a los nuevos centros educativos, y en breve se adjudicarán y empezarán las obras de construcción de los mismos. Estos trabajos previos tendrán una inversión cercana al millón de euros, apunta Garcia.