El treball realitzat per Compromís-Move al Govern Municipal i la Conselleria d’Educació dirigida per Vicent Marzà han possibilitat esta nova infraestructura educativa a la Ciutat

El ple de l’ajuntament de Llíria ha aprovat traure a licitació el projecte i les obres d’execució del nou IES Camp de Túria amb un pressupost de 10,2 milions d’euros. Sense dubte la major inversió educativa de la història realitzada en el municipi.

El tinent d’alcalde i regidor de Compromís (delegat de la regidoria d’Infraestructures Educatives en esta legislatura), Paco Garcia Latorre, va ser l’encarregat de portar i defensar el punt de l’ordre del dia que donava llum verda a esta anhelada infraestructura educativa per a la Ciutat de Llíria.

Segons Garcia, després de més de 40 anys, Llíria comptarà amb un nou Institut de Secundària i Batxiller, el qual està previst s’executen els treballs de redacció i obra en 24 mesos. Concretament el plec de licitació recull que es donen 3 mesos per a la redacció del projecte, 2 perquè ajuntament informe la proposta de projecte, 18 per a execució d’obres i 1 per a la liquidació i recepció d’aquestes.

Tots aquests treballs es desenvoluparan entre els anys 2020 i 2022, esperant que la instal·lació puga estar operativa en el curs 2022-23. Estem davant la major inversió que es realitzarà en aquesta legislatura i la major inversió en infraestructures educatives realitzada en el municipi de Llíria de tots els temps, apunta Garcia.

Des de Compromís volem felicitar l’aposta feta pel Conseller Marzà i per la Conselleria d’Educació amb el Pla EDIFICANT, així com a tota la Comunitat Educativa de l’actual IES camp de Túria i EOI, per la seua paciència i incansable reivindicació d’aquest centre. És un èxit col·lectiu del que podran gaudir les futures generacions d’alumnes.