Les males herbes envaeixen el carril bici i no deixen veure les plantacions que s’han fet en les rotondes d’accés a les ciutats.

Garcia ha mostrat mitjançant fotografies com des de fa diversos mesos, els usuaris del carril bici que discorre al costat de l’Autovia de Llíria, la CV-35, veuen com les males herbes i matolls van a poc a poc envaint la calçada per on han de circular les bicicletes. Un fet que també s’ha fet visible en les rotondes que donen accés des de la mateixa autovia a les ciutats per on discorre, com és el cas de les de Llíria i altres ciutats de la comarca, les quals deixen molt a desitjar, ja que la mala herba impedeix veure les plantacions d’arbres i plantes que es va fer en el seu moment.

Per al portaveu de Compromís, aquests llocs s’han convertit en terrenys plens d’escombraries seques que li lleva tota visibilitat i és un gran perill, atès que pot convertir-se en lloc de refugi per a animals que poden posar en risc als conductors, o acabar provocant incendis, ja que a més acumulen residus de tot tipus”.

La situació és tant exagerada que en casos les escombraries ocultes fins i tot escultures situades dins de la rotonda, o espècies sembrades en el seu moment com els baladres o espècies aromàtiques, i fins i tot les oliveres.

Per a Garcia, aquesta deixadesa per part de la concessionària és inacceptable, ja que va a cobrar centenars de milions d’euros pel manteniment d’aquesta infraestructura, un manteniment inexistent a la vista de com es troben tant el carril bici com les rotondes vinculades a l’autovia.

Compromís ha fet un requeriment a la Conselleria d’infraestructures per a que es facen efectius aquests treballs de manteniment a través de la concessionària de “Peatge en l’ombra” en la CV-35, ja que tot els marges, mitgeres i accessos estan convertits en polvorins d’herbes seques, amb els riscos que això comporta. A part de que, tenir les nostres carreteres en aquest estat, justament quan més turistes i estiuejants les utilitzen, donen una imatge deplorable.

 

COMPROMIS DENUNCIA LA FALTA DE LIMPIEZA Y MANTENIMIENTO DE LA AUTOVIA CV-35

Las malas hierbas invaden el carril bici y no dejan ver las plantaciones que se han hecho en las rotondas de acceso a las ciudades.

El portavoz Comarcal de Compromís, Paco Garcia Latorre, denuncia la carencia de mantenimiento y limpieza de la CV-35, en especial en el Camp de Túria y en lo que hace referencia a los carriles bici y rotondas.

Garcia ha mostrado mediante fotografías como desde hace varios meses, los usuarios del carril bici que discurre junto a la Autovía de Llíria, la CV-35, ven como las malas hierbas y matorrales van poco a poco invadiendo la calzada por donde tienen que circular las bicicletas. Un hecho que también se ha hecho visible en las rotondas que dan acceso desde la misma autovía en las ciudades por donde discurre, como es el caso de las de Llíria y otras ciudades de la comarca, las cuales dejan mucho que desear, ya que la maleza impide ver las plantaciones de árboles y plantas que se hizo en su momento.

Para el portavoz de Compromís, estos lugares se han convertido en terrenos llenos de basura seca que le quita toda visibilidad y es un gran peligro, dado que puede convertirse en lugar de refugio para animales que pueden poner en riesgo a los conductores, o acabar provocando incendios, ya que además acumulan residuos de todo tipo”.

La situación es tanto exagerada que en casos la basura oculta incluso esculturas ubicadas dentro de la rotonda, o especies sembradas en su día como las adelfas o especies aromáticas, e incluso los olivos.

Para Garcia, esta dejadez por parte de la concesionaria es inaceptable, ya que va a cobrar centenares de millones de euros por el mantenimiento de esta infraestructura, un mantenimiento inexistente a la vista de cómo se encuentran tanto el carril bici como las rotondas vinculadas a la autovía.

Compromiso ha hecho un requerimiento a la Consejería de infraestructuras para qué haga efectivos estos trabajos de mantenimiento a través de la concesionaria de “Peaje en la sombra” en la CV-35, puesto que todo los márgenes, medianeras y accesos están convertidos en polvorines de hierbas secas, con los riesgos que esto conlleva. Aparte de que, tener nuestras carreteras en ese estado, justamente cuando más turistas y veraneantes las utilizan, dan una imagen deplorable.