La Unió i la Primitiva van ser també guardonades pel seu treball i aportació històrica en el mon de l’ensenyament musical i bandístic local

L’alcalde la localitat i el nostre regidor de CompromísMoVe, Paco Garcia (promotor de la iniciativa i impulsor de la Candidatura),  varen ser els encarregats de rebre esta distinció en nom de l’ajuntament per part del Periódico de Aquí.

Igualment, el President de la Unió Musical i representants de la Banda Primitiva, varen rebre el mateix guardó per la seu contribució a l’ensenyament musical i consolidació de l’activitat bandística en la localitat. Sent les dos societats un referent internacional del moviment bandístic.

Garcia va donar les gràcies al Periódico de Aquí per este guardó, així com va destacar que el premi i el reconeixement és a tot un treball col·lectiu de la societat lliriana, de les seus gran bandes, orquestres, cors, rondalles, banda de jubilats i de tot els moviments artístics i culturals que envolten el mon de la música en la Ciutat.

Especialment, Garcia va voler fer un reconeixement a les persones i entitats que han col·laborat i donat suport a esta emotiva iniciativa, i concretament a tot la Corporació Municipal, als tècnics municipals de turisme, cultura i patrimoni que han encapçalat els treballs de recopilació d’informació i a l’equip de professionals que, junt a la Catedràtica de la UPV Mª José Viñals, s’han encarregat del perfeccionament d’una candidatura que ha estat triomfadora i guanyadora d’este reconeixement internacional.

A partir d’ara iniciem una nova aventura i tenim molts reptes per davant, tant en el desenvolupament del objectius que ens marca ser Ciutat Creativa, com el donar un nou impuls al fenomen musical de la localitat en este nou mil·lenni, senyala Garcia.

 

EPdA premia Llíria como Ciudad Creativa de la UNESCO en la modalidad de Música

La Unió y la Primitiva fueron también galardonadas por su trabajo y aportación histórica en el mundo de la enseñanza musical y bandística local

El alcalde la localidad y nuestro concejal de CompromísMoVe, Paco Garcia (promotor de la iniciativa e impulsor de la Candidatura),  fueron los encargados de recibir esta distinción en nombre del ayuntamiento por parte del Periódico de Aquí.

Igualmente, el Presidente de la Unió Musical y representantes de la Banda Primitiva, recibieron el mismo galardón por su contribución a la enseñanza musical y consolidación de la actividad bandística en la localidad. Siendo las dos sociedades un referente internacional del movimiento bandístico.

Garcia dio las gracias al Periódico de Aquí por este galardón, así como destacó que el premio y el reconocimiento es a todo un trabajo colectivo de la sociedad lliriana, de sus grandes bandas, orquestas, coros, rondallas, banda de jubilados y de todos los movimientos artísticos y culturales que envuelven el mundo de la música en la Ciudad.

Especialmente, Garcia quiso hacer un reconocimiento a las personas y entidades que han colaborado y apoyado esta emotiva iniciativa, y concretamente a toda la Corporación Municipal, a los técnicos municipales de turismo, cultura y patrimonio que han encabezado los trabajos de recopilación de información y al equipo de profesionales que, junto con la Catedrática de la UPV Mª José Viñals, se han encargado del perfeccionamiento de una candidatura que ha sido triunfadora y ganadora de este reconocimiento internacional.

A partir de ahora iniciamos una nueva aventura y tenemos muchos retos por delante, tanto en el desarrollo de los objetivos que nos marca ser Ciudad Creativa, como el dar un nuevo impulso al fenómeno musical de la localidad en este nuevo milenio, señala Garcia.