Compromís per Llíria busca reivindicar el potencial turístic i conscienciar sobre la cura del medi ambient

Vols compartir el teu lloc preferit de Llíria? Sota esta premissa, Compromís per Llíria llança la campanya “El meu racó de Llíria”, que pretén omplir les xarxes socials amb imatges i panoràmiques, com a forma de reivindicar el potencial turístic i medi ambiental del municipi.

“Tenim un terme municipal meravellós, amb multitud d’espais ideals per fotografiar” explica la Portaveu de Compromís per Llíria, Empar Llàcer. “Però és responsabilitat de totes mantindre-los nets perquè la resta puguen gaudir-los en la seua millor essència”.

Des de l’1 al 22 de novembre, el col·lectiu fa una crida a la ciutadania de Llíria per compartir fotografies del seus racons preferits del municipi, a través d’un concurs que premiarà a les persones participants.

Per a sumar-se a esta campanya, sols cal seguir unes senzilles passes: fotografiar “El meu racó de Llíria”, publicar la imatge a les xarxes socials (Facebook o Instagram) amb el hastag #ElMeuRacóDeLlíria, etiquetar el perfil de Compromís per Llíria i, per últim, seguir a la formació a les xarxes socials.

Entre totes les persones participants, se sortejarà un sopar per a dos persones en un restaurant local. El sorteig tindrà lloc el 23 de novembre.

Anima’t a participar i mostra “El Meu Racó de Llíria”!!!